سه اردو پیش روی کاتا کاران

اردوهای پایانی تیم ملی کاراته بانوان به میزبانی استانهای مازندران و تهران برگزار می شود.

عشرت شاه محمدی، نایب رئیس فدراسیون کاراته بانوان در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان از ادامه اردوهای تیم ملی بزگسالان گفت و بیان داشت: تیم ملی بزرگسالان بانوان قبل از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا، سه اردوی دیگر پیش رو دارد.
 
 وی ادامه داد: برای حضور قدرتمند ملی پوشان در این رقابت ها 12 اردو برنامه ریزی شده است که تا الان 9 دوره  اردو برگزار شده است. 

شاه محمدی افزود: طبق برنامه ریزیهای انجام شده ، اردوی دهم تیم ملی کاراته بانوان، از دهم تا نوزدهم مرداد در استان مازندران برگزار خواهد شد که ملی پوشان عصر دهم مرداد وارد اردو خواهند شد و پس از آن بلافاصله ، بیستم مرداد ، به تهران باز می گردند و اردوی یازدهم ؛ بیستم تا بیست و چهارم مرداد در تهران برگزار خواهد شد و آخرین اردوی بانوان بیست و نهم مرداد ماه تا سوم شهریور برگزار خواهد شد و پس از آن ، ملی پوشان به دیدار خانواده هایشان خواهند رفت تا چند روزی را در کنار خانواده هایشان به استراحت بپردازند تا با انرژی به محل مسابقات که در یوکوهامای ژاپن اعزام شوند. 

شاه محمدی در پایان گفت: ملی پوشان پس از استراحت ، ششم شهریور به محل برگزاری اردوها برمی گردند تا هفتم شهریور به ژاپن اعزام شوند . 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار