زنجان؛

رشد 21 درصدی کمکهای مردمی در برنامه های مشارکتی کمیته امداد استان

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از رشد 21درصدی کمکهای مردمی در برنامه های مشارکتی کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

رشد 21درصدی کمکهای مردمی در برنامه های مشارکتی کمیته امداد استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، به نقل از روابط عمومی مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در جلسه عمومی کارکنان کمیته امداد استان زنجان ،گفت : خوشبختانه هرساله شاهد رشد چشمگیر کمکهای مردمی در برنامه های این نهاد در ماه رمضان هستیم بطوریکه تا این لحظه جمع فطریه و کفارات با رشدی 21درصدی نسبت به سال قبل به مرز 12 میلیارد رسیده است.

ولیزاده با اشاره به سخنان رئیس کمیته امداد مهندس فتاح ادامه داد:بایستی همه امکانات را در بخش های حمایتی برای پیشگیری از درگیر شدن جامعه هدف در ابعاد مختلف فقر بکار بندیم.

وی با تاکید بر اصل امانت داری و حفظ حرمت و کرامت جامعه هدف تاکید کرد: همه اطلاعات خانواده ها در نزد ما امانت بوده و امدادگران بایستی نهایت تلاش خود را جهت حفظ اطلاعات این عزیزان بعمل آورند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خدمت رسانی مطلوب و کیفی و پاسخ سریع و اثربخش به ارباب رجوع را مورد تاکید قرار داده و اظهار کرد: برخورد و لحن مناسب امدادگران و ادبیاتی که در برخورد با مددجو به کار می برندٰ، نیز تاثیر بسزایی در پیشگیری از اسیبهای مختلف دارد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به تایید و مقبولیت فعالیت کمیته امداد از سوی دیوان محاسبات افزود: خوشبختانه همه ساله شاهد مهر تائید مراجع مختلف نظارتی بر سلامت کار در امداد هستیم

انتهای پیام/ح

برچسب ها: رشد ، برنامه ، مشارکتی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.