رئیس دولت‌های نهم و دهم، گفت: امروز هرکس در وجودش انگیزه نادرستی دارد، بهانه‌ای برای هجمه و توهین به دولت‌های نهم و دهم پیدا می‌کند.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "محمود احمدی‌نژاد" رئیس دولت‌های نهم و دهم در همایش حامیان خود که صبح امروز در دانشگاه ایرانیان تهران برگزار شد با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران متکی بر مبانی بسیار مستحکم و قابل دفاع است. مبانی انقلاب را اصطلاحا خط امام (ره) می‌نامیم، خط امام همان آرمان‌ها و مبانی انقلاب و حقیقت اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی در ادامه با طرح این پرسش که چرا باید خط امام و مبانی انقلاب را دائما بازخوانی و به روزرسانی کنیم، افزود: اگر به روز نباشیم، اقدامات و برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی‌مان بی پایه و بنیان می‌شود و سرگشتگی پدید می‌آید و هرکس به یک سو می‌رود و حجم بسیار زیادی از ادعاهای متناقض و متضاد و در نقطه مقابل هم، همگی به اسم امام (ره) و انقلاب مطرح می‌شود.

رئیس دولت‌های نهم و دهم تاکید کرد: مبانی و آرمان ها باید به طور دائم بازخوانی و بروزرسانی شود تا هدف از آن یعنی نهادینه کردن این مبانی محقق شود، در غیر این صورت دچار حیرت و سرگشتگی و در نهایت فراموشی آرمان‌هایمان خواهیم شد.

احمدی نژاد دومین دلیل بازخوانی مبانی انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام(ره) را مقابله با طراحی دشمنان برای زدن خط امام (ره) دانست و افزود: ما در فضایی آرام، مطمئن و بدون دشمن به سر نمی‌بریم که برخی‌ها خیال کنند اگر سستی و غفلتی کردیم اشکال مهمی پیش نمی‌آید و بعدا می‌توان آن را جبران کرد. دشمنان قسم خورده، با انگیزه‌های شیطانی در کمین نشسته‌اند تا مبانی انقلاب را نابود کنند.

وی در همین زمینه اضافه کرد: دشمنان در ابتدای پیروزی انقلاب کوشیدند اصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند و امروز هم به دنبال زدن ریشه انقلاب یعنی تخریب اندیشه های ناب امام خمینی‌(ره) هستند که اگر در این راه موفق شوند، حیات و موجودیت ملت مسلمان و انقلابی ایران را به خطر می اندازند.

رئیس دولت های نهم و دهم با بیان اینکه دشمنان با طراحی بسیار پیچیده و خباثت آمیز، هجمه‌ای گسترده و همه جانبه علیه امام و خط امام به راه انداخته‌اند، گفت: تقاضای من این است که از این به بعد مواضعی را که در فضای کشور و فضای بین‌الملل مطرح می‌شود، با مواضع امام تطبیق بدهید، خواهید دید که تمام اندیشه‌های امام(ره) زیر سنگین‌ترین بمباران‌ها قرار دارد، حتی اسم امام را می‌آورند و ایشان را تکریم می‌کنند اما در عمل نابودی اندیشه‌های او را دنبال می‌کنند.

احمدی‌نژاد با اشاره به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، تصریح کرد: رهبری عزیز در این سخنرانی فرمودند اگر دشمنان بتوانند اندیشه‌های امام را کنار بزنند، ملت ایران سیلی خواهد خورد که تعبیر بسیار درستی است که نشان می‌دهد به درستی برنامه دشمن را تشخیص داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین ماموریت‌های انقلابیون اصیل، تبیین و بازخوانی آرمان‌های انقلاب است، خاطرنشان کرد: همه مشکلات ما ناشی از فاصله گرفتن از خط امام (ره) و راه نورانی ایشان است. اندیشه‌های امام سند بالادستی است، اگر سند بالادستی را فراموش کنیم، از مسیر خارج خواهیم شد و وقتی از مسیر خارج شویم دیگر فرقی نمی‌کند که به کدام سو حرکت می‌کنیم.

احمدی‌نژاد با اشاره به تشکیل کارگروه‌های استانی برای بازخوانی آرمان‌های امام، گفت: وقتی می‌گوییم ماموریت اصلی انقلابیون بازخوانی مبانی انقلاب و آرمان‌های امام است، بدین معنی نیست که نسبت به مسائل روز سیاسی و دیگر رسالت‌های یک انسان انقلابی بی‌اعتنا هستیم، اما باید بدانیم که اگر بازخوانی مبانی انقلاب باشد، همه چیز هست و می‌توان برخی خلل‌ها را جبران کرد، اما اگر آرمان‌ها فراموش شود، همه چیز را از دست خواهیم داد.

وی افزود: با امید به خدا و با همدلی و همراهی یکدیگر باید یک موج فرهنگی را برای بازگشت به خط امام(ره) و تبیین و تبلیغ آرمان‌های امام در کشور پایه‌گذاری کنیم. متاسفانه آنقدر مسائل سیاسی روزمره و مشغله‌های سیاسی درست کرده‌اند که کسی فرصت نمی‌کند به مبانی و اندیشه‌های امام فکر کند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه در اینجا قرار نیست پاسخ هجمه‌های گسترده به دولت‌های نهم و دهم را بدهیم، گفت: امروز هرکس در وجودش انگیزه نادرستی دارد، بهانه‌ای برای هجمه و توهین به دولت‌های نهم و دهم پیدا می‌کند. هر کس هرچه در دست دارد، می‌زند، یک نفر سنگ و دیگری لگد می‌زند، یکی با شمشیر و دیگری با نیزه می‌زند، در واقع از ۶ جهت هجوم آورده‌اند.

رئیس دولت‌های نهم و دهم علت اصلی هجمه‌ها و فشارهای وارده به دولت‌های نهم و دهم را ایستادگی بر مبانی انقلاب و کوتاه نیامدن از آرمان‌ها ذکر کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب دو علت را برای حمله به دولت‌های نهم و دهم ذکر کرده‌اند که در آخرین دیدارشان با هیات دولت دهم نیز این دو مورد را متذکر شدند؛ یکی زنده کردن ارزش‌های انقلاب و سردست گرفتن آن‌ها و دیگری خدمت به مردم. ما معتقد نیستیم کامل بودیم و صد در صد توانستیم آرمان‌ها را حفظ کنیم، اما برگ سبزی بود تحفه درویش و با همه توانمان روی آرمان‌ها ایستادیم.

رئیس جمهور سابق با بیان اینکه ما موجودیتی نداریم الا به همان میزانی که در مسیر امام عصر (عج) قدم برمی‌داریم، تاکید کرد: در دنیا خیلی‌ها از عدالت و آزادی سخن گفتند اما در عمل پوست مردم را کندند، امروز می‌بینیم چه خفقانی در جهان وجود دارد. با این وجود، آینده بسیار روشن است و پیروزی انتظار ما را می‌کشد. هر روز که در مسیر ارزش‌ها و آرمان‌های امام (ره) حرکت می‌کنیم، پیروز هستیم و پیروزی چیزی جز این نیست، باید دست به دست هم بدهیم و کمی حوصله کنیم، خواهیم دید اگر مقداری دل بدهیم به خط امام (ره) چه ثمراتی خواهد داشت.

وی با تاکید بر ایستادگی بر باورهای امام، گفت: ما اهل دعوا و فحاشی نیستیم، این اعمال متعلق به عقب افتاده‌های تاریخ است، ما به کسی جز آمریکا هجمه نمی‌کنیم. امام و رهبری فرمودند حواستان باشد که با چه کسی طرفیم، معلوم است که خیلی‌ها را دشمن جلو می‌اندازد و برخی‌ها هم به انگیزه‌ها و بهانه‌های مختلف وارد می‌شوند اما نباید فراموش کرد که دشمن ما آمریکاست.

احمدی‌نژاد با اشاره به تشدید دامنه دشمنی و کینه‌ورزی نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل علیه انقلاب اسلامی افزود: هر بار که شبکه‌های استکباری را باز می‌کنیم و می‌بینیم مشغول فحاشی به ما هستند، خدا را شکر می‌کنیم، آن‌ها تصور می‌کنند که ما از این مساله ناراحتیم در حالی که خدا را به سبب دشمنی آنان سپاسگزاریم.

رئیس جمهور سابق با تاکید بر آینده روشن انقلاب اسلامی تصریح کرد: درست است که مسیر پر پیچ و خم و سرشار از موانع و توطئه‌ها را می‌گذارنیم اما مهم آن است که در مسیر درست و به سمت هدف روشن حرکت کنیم.

احمدی‌نژاد به دیدار خود با رهبرمعظم انقلاب اسلامی برای پیگیری بازخوانی و تبیین آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: زمانی خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدم و برنامه بازخوانی آرمان‌های امام (ره) و انقلاب را خدمت ایشان عرض کردم، ایشان راهنمایی‌ها و رهنمودهایی را بیان فرمودند و در نتیجه، این بازخوانی تکلیف بنده شد. اما وقتی رهبر معظم انقلاب در یک سخنرانی عمومی امساله بازخوانی آرمان‌های امام را مطرح کردند، این مساله برای هر کسی که سخنان رهبر معظم انقلاب را شنیده است، تکلیف‌آور است.

انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، همایش ، ایرانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۳۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
پراید از شش میلیون شد بیست میلیون تورم شد 40درصد سکه شد یک میلیون و شصد بنزین شد 700با دنیا قهر کردیم ما که دنبال بمب هسته ای نبودیم جرا توافق هشت سال پیش انجام نشد میدونین اگه میشد ابن همه گرونی تو مملکت نبود
Iran (Islamic Republic of)
آذربایجانی
۱۰:۲۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
درود برمحمود احمدی نژاد به کوری چشم دشمنان برگرد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۲۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
درود بر احمدی نژاد البته بدون ( مشاعی )
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۳۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
آقاي احمدي نژاد شما هميشه دم از بهار و ظهور منجي دم زده فرد شجاعي محسوب ميشديد لذا مرد مردانه اگر ريگي به كفش نداريد پاسخ ياوه گويان را از طريق مراجع قضايي بدهيد واگر اشتباه و خطايي هم داشتيد صادقانه بيان نموده از مردم شريفي كه به شما اعتقاد داشته و دارند عذرخواهي كنيد.در اين برهه وظيفه داريد مردم را از سردرگمي نجات بدهيد تا تكليف خود را بدانند وگرنه شما هم دست كمي از ديگراني كه در حال پايمال نمودن حق شهيدان هستند نخواهيد داشت.لطفا خودتان را پشت گفتمان امام راحل قائم نكنيد.
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۰۶:۵۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی و دیگر هیچ
Iran (Islamic Republic of)
صبور
۰۶:۴۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
درود بر رییس جمهور قلبها خدا حفظش کنه
Germany
ناشناس
۰۴:۲۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
خیلی مردی ... دوستت دارم ... سالها باید بگذرد بفهمیم تو کی بودی ... فقط دکتر
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۰۲:۳۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
خیلی دوس دارم محمود احمدی نژاد دوره بعد ریاست جمهوری یا این دوره مجلس بیاد .... اووووففففففف چه داغ شود
Iran (Islamic Republic of)
دنا
۰۲:۲۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
جناب دکتر همون 8 سال کافیه من خواب دیدم بعد از 8 سال ویرانی و قحطی دوره احمدی نژاد 8 سال وفور نعمت و قانون مداری خواهد آمد داره تعبیر میشه خرابش مکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
آیا کسی که شرف داشته باشد برای رسیدن بمقاصد انتخاباتی جارو جنجال راه می اندازد؟
United States of America
ناشناس
۰۲:۰۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
کسی که حضرت اقا ناراحت کنه فقط مرگ حق واسش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
محمود خان برگشت به عرصه قدرت را فراموش کن ارث پدری که نبوده سالها نیاز است که خرابکاریهایت چه از لحاظ صنعت فرهنگی اقتصادی جبران شود درآمد صادرات نفت که توسط دوستان و ....غارت شد این بود آوردن نفت بر سر سفره مردم آیا به خودت نمره چند میدی بسه دیگر ضربه سنگینی به کشور و مردم انقلابی زدی جان خودت دیگر با گفتارهای غیرکارشناسی و نسنجیده مشکل ساز نباش فراموش کن چونکه فراموشت کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۳۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
خواهشا دکتر دست از سر ما بردار دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
ایشان هرچی بودن از این دولت به نظرم خیلی بهتر بودن
Iran (Islamic Republic of)
0111
۰۰:۵۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
خدا قوت به مردی خستگی ناپذیر
Iran (Islamic Republic of)
اردلان
۰۰:۵۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
درود بي پايان بر تمامي مخلصاني كه بي پروا در راستاي احقاق حقوق محرومان سينه چاك كردند و سينه دريدند، و هزاران هزار زنده باد و پاينده باد به دكتر محمود احمدي نژاد....
Iran (Islamic Republic of)
دیوید
۰۰:۱۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
به کوری چشم دشمنانت دوباره خواهی آمد حاج محمود
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۰۰:۱۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
درود بر محمود مردم دوست واستکبارستیز/آینده گان قضاوت خواهند کرد...
Iraq
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
جان عزیزت بیخیال ملت شو. هدایت دوستدارانت را هم انشااله بگذار برای ان دنیا. افرین پسر خوب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
تمام اطرافیانش رو دارن به جرم دزدی میگیرن بعد آرزو بازگشتشو دارید؟
واقعا چه خبره
Germany
ali
۲۳:۵۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
خداییش من که راحتم دیگه از دستش الهی که دیگه نبینیمش توسیاست
United States of America
رضا از شاندیز
۲۳:۵۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
مااز حمایت از شما دریغ نداریم
Iran (Islamic Republic of)
نیلوفر
۲۳:۱۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
دلتنگ صدای مردمی وپر از صداقت دکتر احمدی نژاد هستیم.
United States of America
محمد
۲۳:۱۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
اوج مصیبت در دوره 8،ساله ریاست ایشون بود.
حالا ما باید قدر چیه ایشونو بدونیم.
این آقا بزرگترین ضربه را به تولید این کشور وارد کرد.
نمیدنم چرا حالا بعضی ها هنوز حمایت میکنن ایشونو،، فساد های مالی، اوج گرفتن تورم کشور، دشمنی با سایر کشورها همه و همه در دوره ریاست این آقا بوده.... من نمیگم ایشون بد هستن نه بلکه این اقا برای پست ریاست جمهوری مناسب نبود چون از سیاست هیچ نمی دانستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
زنده باد حاج محمود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
درود بر رهبر انقلاب ؟آیت ا... خامنه ای ودکتر احمدی نژاد و همه ی خادمان واقعی ملت وپیروان راستین امام خمینی
Iran (Islamic Republic of)
اروند
۲۳:۰۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
سلام و درود بر رییس جمهور شجاع ایران اسلامی ؛خار چشم دشمنان "دکترمحموداحمدی نژاد" (والعاقبه للمتقین...)
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۴۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
تنها چیزی که کشور به آن نیاز دارد نگاه به داخل و مبارزه با اختلاس و فساد اقتصادی است امیدوارم آقای احمدی نزاد در دولت آینده به این مهم توجه بیشتری نمایند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
این حرفا برا کسی خوبه که تو این مملکت زندگی نکرده. ولی در کل دمت گرم. بنز 300 میلیونی بعضیا رو کردی 900 میلیون. ما فقیر بیچاره ها هم تو کف پراید موندیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
جریان انحرافی هیچ ربطی به آرمان امام و انقلاب ندارد دروغ ممنوع
بدبخت کردن مردم و تشنج در جامعه از آرمانهای انقلاب و تفکر امام فرسنگها فاصله دارد پس لطفا بجای تبیین تفکر امام به تفکر مسموم خود فکر کنید
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۲:۳۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
ای والله،خوشم میاد که هر طور بشد، جلوتر از همه به فکر انقلاب اسلامی هستی.
مرا یاد روزهای اول انقلاب میندازی.
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۲۲:۳۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
عقل که در سر نباشد جان در عذاب است
تعصب بیجا مارو بدبخت کرده
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی شناسنامه دار
۲۲:۲۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
مااحمدی نژاد رو به خاطر زنده کردن آرمانهای انقلاب خیلی دوست داریم اما منتظر کسی هستیم که خوبی هایش را دارد اما بدی هایش راندارد واون هم ......................................هست
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۲۲:۲۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
انشا الله دوباره رییس جمهور بشی چشم دشمنات کور بشه
Iran (Islamic Republic of)
نقی نوری
۲۲:۰۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
سلام من با کسی هستم که جونش برای رهبر میده من حمایت می کنم مردمی نژاد و چون همیشه لبخند و بر لبای آقا آورد من حمایت میکنم مردمی نژاد چون دوسش دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
نمیدونم الان 9 سال از عمرم به با رفت با تصمیمات لحظه ای ایشون.کی برمیگردونه منو به سال 1385.اشکم درمیاد وقتی میبینم هنوز قبول نداره مدیریت اجرایی جای هرکسی نیست.والله بالله اشتباه میکنی دکتر.عمر یه جوون ارزش داره وقتی ارزش بگیری افسرده و سرخورده میشه باید سر بر بیابون بزنه چون آرزوهاشو برباد دادی.من 2 بار از تصمیمات شما ضربه خوردم از نظر تحصیلی و معیشتی تازه داشتم خودمو جمعو جور میکردم.
اگه این کامنت منتشر شد لطفا پایین بگین چرا هنوز حمایتش میکنین منم بدونم من که خیری ازین آدم ندیدم.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۴۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
مردم عادی ارزش کارهای بزرگ شما را برای ایران میدانند ومن برروح پدرتان همیشه رحمت میفرستم
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۲۱:۱۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
ما ایساده ایم دکتر شمانیز همت به خرج بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
بیا دکتر جان اما اینبار بدون جریان انحرافی
Iran (Islamic Republic of)
صفا
۲۱:۱۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
در صحنه سیاست ایران احمدی نژادیسم جایی ندارد.

دوره ای مرگبااار آمدی و رفتی .

پوست امثال مارو کندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
ای کاش خدا از اون ادب و اخلاص ات به اون تهمت زنها و ...بده که نمیده چون جنبه شو ندارند انشا الله که زنده و باینده باشی منتظرت ایم
United States of America
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
صندوق رای همه چیز را تعیین می کند.
Iran (Islamic Republic of)
رهگذر
۲۰:۵۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
ما منتظر حضورتان در انتخابات هستیم به امید پیرزوی و ظهور آقا
درود بر رجائی زمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
منتظرت هستیم تا باز دوباره برگردی
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۲۰:۴۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
فقط رهبر عزیزمون
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۲۰:۴۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
ایول الله . کجایی که مردم الآن قدر تو رو میدونن .
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۳۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
هر آدم خوب نمی تواند مدیر خوبی باشد!خوب بودی اما مدیر خوبی نبودی !پس تورا به خدا نیا تا تورم هم نیاید ،دشمنی با دنیا هم نیاید،
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۲۲:۳۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
حرف دل میلیون ها ایرانی رو زدی
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
حتما مدیران دولتی امروز مدیر خوبی هستند که فقط عرضه افتتاح پروژه دولت قبل رو دارن!!
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۲۰:۳۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
سلام‌بر‌دکتر‌حاج‌محمود‌احمدی‌نژاد
انشاالله‌همیشه‌خداوند‌یار‌و‌نگهدار‌شما‌باشد‌و‌خدا‌وندتوفیق‌دهدد‌وباره‌در‌مسیر‌انقلاب‌به‌حکم‌ریاست‌جمهوری‌گام‌بردارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
دکتراحمدی نزاد دوستت داریم.انشاالله دوباره خواهی امد چون مردم شدیدعلاقه مند به تو هستند.
Iran (Islamic Republic of)
نعیما
۲۰:۱۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
حرف حق جواب ندارد ای شیر مرد میدان عمل علی یارت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
قبول دارم که دکتر محمود اشتباهاتی داشت اما انصافا بهترین بود نسبت به بقیه.
همین نتیجه مذاکرات بخاطر پیشرفت علمی در دوره احمدی نژاد بود وگرنه چیزی نداشتیم که در مذاکرات ارایه کنیم تا این ظالمان کوتاه بیایند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۵۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
درطول تاریخ شخصیتی با این شجاعت نسبت به دشمنان و دلسوز نسبت به مردم وجودنداشته وتمام تهمت هایی که به ایشان می زنند واهیست وانسان پاکی است
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۹:۴۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
دمت گرم فقط برگرد كه بعضي زياد دور ور ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جوادیان
۱۹:۴۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
خدایش ملت را خونه دار کرد ولی ما بی خونه ماندیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
دکتر یادته یه بنده خدایی میگفت میز وفا نداره از هفت جهت قبلیهایت را کوبیدی حالا از شش جهت میکوبنت جونم با این حال عزیزی ریشه کن فقر و فساد محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۴۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
خدا نگهدار رییس جمهور شجاع وانقلابی دکتر احمدی نژاد باشد.یاد باد آن روزگاران یاد باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
درود بر مرد عمل و آبادانی.منتظر حضور دوباره شما برکرسی ریاست جمهوری هستیم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۹:۲۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
انچه عیان است چه حاجت به بیان است
موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی 64
۱۹:۲۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
نوکرتم عشق من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
ازاختلاس ها چه خبر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
احمدی نژاد مردمی نژاد حیدرنژاد درود بر تو و درود بر روح بلند امام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
حرف حق همیشه مشتری دارد .متشکریم دکتر به امید حضور مجدد در عرصه سیاسی و خدمتگذاری
Iran (Islamic Republic of)
پاینده
۱۸:۳۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
احسن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۴۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
به چی احسنت؟به تورم،یا دشمنی با دنیا؟
Iran (Islamic Republic of)
sajad
۲۳:۴۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
به خواب بودن شما واین دولت به بیگانه ها مطمئین باشید دشمن وقتی شما خوابید حمله میکنه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
عالی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۰۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
با یه یارانه 40 تومنی دیگه قیمتا باز ده برابر بشه،والا بخدا وضع ما که خیلی افتضاح شده پول بنزینم دیگه نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
طرفداران حق همیشه پیروزند
United States of America
احمدرضا
۱۷:۳۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
سلام بر شهیدان.
Germany
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
تکبیر
Germany
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
زنده باد دکتر.
Iran (Islamic Republic of)
رهرو ولایت
۱۷:۳۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
سلام ما دلسوختگان راه امام و رهبری همچنان چشم امیدمان به این خادم ملت و امیر کبیر زمان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
ای بابااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
مگه داریم ؟؟
مگه میشه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۱۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
انچه عیان است چه حاجت به بیان است
موفق باشید
Iraq
جواد
۱۷:۰۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
واقعا خدمتگذار بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
درود
Finland
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
زنده باد مرد خستگی ناپذیر..زنده باد زنده کننده ارزش های انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۶:۳۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
به امید بازگشت حاج محمود دوباره
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۶:۲۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
درود بی پایان بر احمدی نژاد عزیز
آخرین اخبار