سپاهان اصفهان 1- استقلال خوزستان 0

مدافع عنوان قهرمانی لیگ را با برد شروع کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان ساعت  19:35 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز می‌شود.

ترکیب سپاهان اصفهان: شهاب گردان، وریا غفوری، هادی عقیلی،عبدالله کرمی، حبیب گردانی، علی کریمی، میلاد سرلک، احسان حاج صفی، حسین پاپی، محمد رضا خلعتبری و مهدی شریفی

ترکیب استقلال خوزستان:
فرناندو خسوس، دانیال ماهینی، محمد طیبی، موسی کولی بالی، پیمان شیرزادی، میثم دورقی، عبدالهادی خنیفر، فرشاد سالاروند، حسن بیت سعید، فرشاد جانفزا و رحیم زهیوی.

بر خلاف انتظار فرکی به میلاد سرلک به جای رسول نویدکیا بازی داده و کریمی هم از ابتدا در ترکیب حضور دارد و شیمبا روی نیمکت است.
هواداران سپاهان پیش از آغاز بازی در ورزشگاه 2 بنر در دست داشتند که عکس حسین فرکی بهترین سرمربی و وریا غفوری بهترین مدافع لیگ چهاردم روی آن نقش بسته بود.
عبدالله کرمی و غفوری بازیکنان سپاهان قبل از شروع مسابقه سمت عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان رفتند.
مهدی زهیوی بازیکن استقلال خوزستان به سمت حسین فرکی سرمربی سپاهان رفت.
شهاب گردان که امروز به عنوان دروازه‌بان سپاهان در میدان حاضر شده همانند فصل قبل پیراهن شماره 35 را به تن کرده است.
قبل از شروع بازی اعضای دو تیم یک دقیقه به خاطر درگذشت مصطفی داوودی اولین رئیس سازمان تربیت بدنی سکوت کردند.
دقیقه20:روی پاس عالی حاج صفی قصد داشت در موقعیتی تک به تک چیپ بزند که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 30:حاج صفی این بار خودش پا به توپ شد و با شوتی از فاصله دور موقعیت خطرنامی را ساخت اما توپ با فاصله کمی به اوت رفت.
دقیقه 46:روی یک ضربه ایستگاهی حاج صفی ضربه ای رونالدویی زد که دروازه بان به سختی توانست توپ را مهار کند.
موقعیت حساس: هادی عقیلی روی یک کرنر با ضربه سر دروازه بان استقلال خوزستان را به زحمت انداخت اما توپ به بیرون رفت.
سانتر احسان حاج‌صفی و ضربه سر تماشایی شریفی تبدیل به اولین گل بازی شد.شریفی بعد از گل شادی گل ویژه ای را به همراه رحمان احمدی دروازه‌بان ذخیره سپاهان به نمایش گذاشت.
دقیقه 68:عاشوری پا به توپ پیش رفت و با شوتی قصد بازکردن دروازه را داشت که گردان با واکنش عالی توپ را دفع کرد.

ویسی: به تجربه سپاهان باختیم

عبدالله ویسی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در اولین هفته لیگ برتر فوتبال ایران در نشست مطبوعاتی گفت: بازی بسیار خوبی بود، با اعتماد به نفس بالا بازی کردیم، تعدادی از بازیکنان جوان ما سپاهان را از نزدیک ندیده بودند، از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده نکردیم و به بزرگی و تجربه سپاهان باختیم.

وی در مورد اینکه سپاهان تحت تاثیر بازی استقلال خوزستان بود و آیا این تیم را مدعی قهرمانی می‌داند، تصریح کرد: در مسابقات اول برای تمامی تیم‌ها این شرایط بوجود می‌آید و کیفیت اصلی تیم‌ها را نمی‌بینیم. سپاهان هرچه از بازی گذشت از ما شناخت بیشتری پیدا کرد و عملکرد بهتری داشت، سپاهان امروز مثل یک قهرمان بازی کرد.

سرمربی استقلال خوزستان در ارتباط با اینکه بازیکنانش امروز کیفیت بالایی از خود به نمایش گذاشتند، خاطرنشان کرد: البته مهم کسب پیروزی بود که ما به آن نرسیدیم، امیدوارم این تعریف و تمجیدها به پیشرفت ما منجر شود و آنها را مغرور نکند. سال قبل پدیده هم در هفته‌های اول خوب بازی کرد ولی در ادامه دچار افت شد، امیدوارم بازی خوب ما منجر به کسب نتیجه شود.

ویسی در رابطه با عملکرد داوری و اینکه بازیکنان تیمش اعتقاد به پنالتی داشتند، گفت: فکر می‌کنم داور می‌توانست در 3 صحنه به بازیکنان ما اخطار ندهد و در برخی صحنه‌های دیگر به بازیکنان سپاهان کارت نشان دهد، روح‌الله سیف‌اللهی اعتقاد داشت که در آن صحنه روی او خطا صورت گرفته و پنالتی شده است، امیدوارم داوری‌ها طوری باشد که تیم‌های جوان و کم بضاعت ضرر نکنند البته زود است که از الان در ارتباط با داوری صحبت کنیم.

وی در مورد اینکه مدت‌ها است نتوانسته مقابل سپاهان نتیجه بگیرد، عنوان کرد: سپاهان تیم قابل احترامی است و امیدوارم در بازی برگشت جبران کنیم.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار