صفائی: تنها یک نفر شانس کسب سهمیه المپیک دارد

دبیر کمیته روئینگ قایقرانی گفت: فقط یک نفر از تیم های روئینگ در مسابقات جام جهانی شرکت می کند زیرا شانسی برای کسب سهمیه نداریم.

تنها یک نفر شانس کسب سهمیه داردصفائی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: قایقرانان که زیر نظر مربی فرزام تمرین می کنند تا 2 هفته آینده در میانه اردوی داخلی خواهند داشت سپس یک ماه به منظور ادامه تمرینات برای حضور در مسابقات آسیایی به اردوی برون مرزی چین خواهند رفت که هدفشان کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا است.
 
وی افزود: نازنین ملائی، مهسا جاور، نازنین رحمانی و حمیرا برزه که ورزشکاران ثابت تیم ملی هستند که زیر نظر فرزام کار می کنند.
 
صفائی در ادامه به پاروزنان سرمربی قرائت اشاره کرد و بیان داشت: از آخرین تست گیری که در تمرینات محمدعلی قرائت صورت گرفت 7 پاروزن برای ادامه اردوها حضور دارند و اما بقیه پاروزنان حذف شدند که از میان پاروزنان منتخب یک نفر عازم مسابقات جام جهانی می شود بقیه قایقرانان خود را برای مسابقات آسیایی آماده می کنند چون برای کسب سهمیه ایران شانسی نخواهد  داشت و فقط یک نفر این شانس را خواهد داشت.
 
وی در ادامه به مسابقات کسب سهمیه قاره ای اشاره کرد و گفت: برای حضور در کسب سهمیه قاره ای که در اردیبهشت ما سال آینده در کره جنوبی برگزار می شود امیدوار هستیم.
 
دبیر کمیته روئینگ فدراسیون قایقرانی در خصوص تیم ملی جوانان روئینگ که زیر نظر طاهر کبوتری فعالیت می کنند یادآور شد: پس از بازگشت از مسابقات با استان‌ها مکاتبه شده تا استعدادیابی صورت گیرد و نفرات برتر برای تیم ملی انتخاب شوند.
 
وی در ادامه تاکید کرد:جواد محمدی مربی تیم ملی نوجوانان است و امیدوارم بتوانیم کاری انجام دهیم که در تیم ملی دختران نیز شاهد اقدام مشابه باشیم. 

 
انتهای پیام/

برچسب ها: صفائی ، روئینگ ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار