اردبیل؛

قهرمانی تیم ملی ایران در مسابقات شطرنج جام بین المللی سبلان اردبیل

تیم ملی ایران در رده انفرادی شطرنج جام بین المللی سبلان اردبیل مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

قهرمانی تیم ملی ایران در مسابقات شطرنج جام بین المللی سبلان اردبیلبه گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از اردبیل؛ رئیس هیئت شطرنج استان اردبیل گفت: مسابقات جام سبلان اردبیل با شرکت 5 کشور گرجستان، عراق، آذربایجان، آمریکا و ایران به مدت یک روز در شهرستان توریستی سرعین برگزار شد که این مسابقات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود.

محمد رضا آذین با اشاره به اینکه در مسابقات شطرنج جام سبلان اردبیل در رده انفرادی امیررضا پوررمضان، اصغر قلی زاده و احسان قائم مقامی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند و همچنین شرکت کننده آذربایجانی مقام چهارم رده انفرادی شطرنج جام سبلان اردبیل را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه تنها شرکت کننده کشور آمریکا در این مسابقات نتوانست مقامی را به خود اختصاص دهد، گفت: تیم ملی شطرنج ایران در این مسابقات با قدرت ظاهر شد و توانست عناوین برتر این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیئت شطرنج استان اردبیل در ادامه افزود: در این مسابقات 15 شطرنج باز اردبیلی نیز در تیم ملی شطرنج کشور حضور داشتند که اجرای بسیار خوبی در مقابل حریفان قدر بین المللی از خود نشان دادند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.