دبیر فدراسیون تیر و کمان گفت: شانس کمانداران ایران برای گرفتن سهمیه المپیک در بخش تیمی را بیشتر از انفرادی می‌دانم.

احمد صاحبی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور تیراندازان در مسابقات جهانی دانمارک و شانس برای کسب سهمیه المپیک گفت: مسابقات دانمارک اولین مسابقه برای کسب سهمیه المپیک است و همه ورزشکاران مطرح دنیا سعی می‌کنند در همین اولین مسابقه سهمیه المپیک را به دست آورند. خوشبختانه کمانداران ما نیز با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کردند.

وی در ادامه افزود: دانمارک کشوری است که همیشه مورد توجه کمانداران بوده است و هر مسابقه‌‌ای که در این کشور برگزار شود از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

دبیر فدراسیون تیر و کمان درباره پیش‌بینی نتایج رقابت ورزشکاران حاضر در مسابقات گفت: رقابت بسیار نزدیکی بین کمانداران وجود خواهد داشت هر چند تیم ملی کار بسیار سختی در این مسیر پیش رو دارد اما با آمادگی ورزشکاران کسب سهمیه دور از دسترس نیست.

صاحبی در پاسخ به این سوال که در بخش تیمی شانس بیشتری داریم یا انفرادی بیان کرد: تیم ملی با آمادگی کامل راهی این مسابقات شده و شانس کسب سهمیه در هر دو بخش را داریم اما کمانداران در بخش تیمی ظرفیت بسیار بالایی دارند.

وی در ادامه افزود: هدف کسب سهمیه المپیک است و فرقی نمی‌کند در تیمی یا انفرادی باشد.

دبیر فدراسیون تیر و کمان درباره مشکلات مالی فدراسیون گفت: مشکلات مالی در همه فدراسیون‌ها وجود دارد و تیر و کمان هم از این امر مستثنی نیست اما با همکاری همه اعضای فدراسیون این مشکل مدیریت می‌شود.

صاحبی درباره رقابت کمانداران نوجوان در مسابقات هنگ کنگ تصریح کرد:‌ برگزاری مسابقه در این رده سنی اولین بار از سوی ایران به فدراسیون جهانی پیشنهاد شده است که هم فدراسیون جهانی و هم بیشتر کشورها از این طرح استقبال کردند. چرا که فرصتی بسیار استثنایی برای کشف استعدادهای جدید است و این رقابت‌ها نیز اکنون در هنگ کنگ در حال برگزاری است.

افزایش تعداد تیم‌ها در لیگ برتر امسال
صاحبی درباره شروع لیگ برتر تیر و کمان امسال گفت: در جلسه‌ای که کمیته فنی فدراسیون برگزار کرد، لیگ برتر امسال از همه ابعاد مورد بررسی قرار گرفت تا پیش از شروع لیگ مشکلات پیش رو حل شود. خوشبختانه در لیگ امسال استقبال زیاد از لیگ قابل توجه است.

وی عنوان کرد: سال گذشته 23 تیم در لیگ برتر حضور داشتند امسال نیز استان‌های مختلف آمادگی خود را اعلام کرده‌اند اما آمار قطعی از حضور تعداد تیم‌ها مشخص نشده است و تیم تا هفته آینده فرصت ثبت‌نام دارند.


انتهای پیام/
برچسب ها: تیراندازی ، مسابقات ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار