خبرهایی از باشگاه پرسپولیس؛

نشست خبری برانکو با خبرنگاران/ مهاجم هندوراسی منتظر صدور ITC

کنفرانس خبری برانکو با خبرنگاران قرار است فردا بعد از ظهر ساعت 17:45 در ورزشگاه درفشی فر برگزار شود.

نشست خبری برانکو با خبرنگاران/ مهاجم هندوراسی منتظر صدور ITCبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس طبق تصمیم برانکو امروز تعطیل شد و سرمربی پرسپولیس طبق تصمیم برانکو امروز تعطیل شود و سرمربی پرسپولیس قرار است فردا بعد از ظهر در یک کنفرانس خبری پاسخگوی خبرنگاران باشد. 

همچنین طبق برنامه تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس فردا بعد از ظهر ساعت 18 برگزار می‌شود. 

نقش اومانیا درجذب مهاجم هندوراسی بنگستون مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس منتظر کارت بازی (ITC) است تا بتواند این تیم را در بازی فقط دوم لیگ برتر فوتبال همراهی کند.

گفته می‌شود ITC بنگستون طی دو، سه روز آینده صادر می‌شود و این مهاجم هندوراسی می‌تواند پرسپولیس را در رقابتهای لیگ برتر همراهی کند. 

طبق شنیده‌ها اومانیا مدافع ملی پوش کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس نقش اساسی در پیوستن بنگستون مهاجم هندوراسی به تیم پرسپولیس داشته است. 

حضور بابک حاتمی در پست غیر تخصصی‌اش سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات درجذب یک مدافع در جناح چپ ناموفق بودند و وقت خود را صرف مذاکره با ضرغام اسماعیل کردند و در نهایت هم نتوانستنداین بازیکن عراقی را به خدمت بگیرند. 

همچنین آنها گزینه‌هایی همچون میثم مجیدی و حبیب گردانی هم از دست دادند.

بر این اساس برانکو مجبور شد بابک حاتمی را در سیاست دفاع چپ استفاده کند.

این در حالی بود که پست تخصصی بابک حاتمی دفاع راست است و وی فصل گذشته در این پست هم عملکرد خوبی نداشت و هم‌اکنون هم قرار است در پست در غیر تخصصی‌اش در دفاع چپ بازی و جای خالی علی عسگر را در این پست پرکند. 

به هر حال اشتباه مدیران پرسپولیس در جذب نکردن یک دفاع چپ خوب باعث شد که بابک حاتمی در شروع فصل در پست غیر تخصصی اش یعنی دفاع چب بازی کند.

افت پرسپولیس در نیمه دوم

تیم فوتبال پرسپولیس با هدایت براتکو در نیمه دوم افت می‌کند و امسال هم این نقیصه بر طرف نشده است.

سرخپوشان در نخستین بازیشان در لیگ پانزدهم مقابل پدیده مشهد درنیمه اول بسیار خوب بازی کردند اما درنیمه دوم آن بازی همیشگی را ارائه ندادند.

پرسپولیسی ها فصل گذشته زیر نظر برانکو دچار افت بدنی در نیمه دوم می‌شدند و امسال هم شاهد این موضوع هستیم به هر حال باید دید برانکو در بازیهای بعدی نقطه ضعف پرسپولیس را بر طرف می‌کند یا نه! نبود یک لیدر درمیانه میدان سرخپوشان

در بازی دیروز پرسپولیس مقابل پدیده مشهد نبود یک لیدر در میانه میدان احساس می‌شود.

به هر حال با جدایی محمد نوری از تیم فوتبال پرسپولیس، نبود یک هافبک باز سیار در این تیم مشهود بود. 

با اینکه محسن سلماسی قرار است خلا محمد نوری را در میانه میدان پر کند اما این بازیکن نتوانست این کار را به خوبی انجام دهد و پرسپولیسی‌ها به علت نبود یک پلی میکرتوامند در بازی مقابل پدیده سر درگم بودند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار