دبیرکل جمعیت رهپویان با بیان اینکه بررسی‌هایی در مجلس انجام دادیم و به این نتیجه رسیده‌ایم که تحریم‌ها برداشته نخواهند شد، گفت: تیم هسته‌ای را متهم به خیانت نمی‌کنیم اما زور آنها نرسیده و لذا باید به آنها کمک کنیم تا سطح توافق را بالاتر ببرند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان صبح امروز (یکشنبه) در مرکز نوآوری پژوهشگاه شاخص‌پژوه در رابطه با توافق نهایی هسته‌ای اظهار داشت: آقای صالحی در مجلس به ما می‌گفت بروید دعا کنید توافق بهم بخورد چون واقعاً خطرناک است، برای فروش لوازم و تکنولوژی گلوگاهی درست کرده‌اند تا کسی جرأت نکند به ما هایتک بفروشد.

وی با اشاره به اظهارات رئیس سازمان انرژی اتمی مبنی بر اینکه در زمان برچیده شدن سانتریفیوژها 50 درصد آنها از بین می‌رود و در زمان جابجایی نیز 30 درصد نابود می‌شود، افزود: در حوزه علم و فناوری و تحقیق و توسعه محدودیت‌های وحشتناکی در «برجام» برای ایران اعمال شده است.

دبیرکل جمعیت رهپویان تاکید کرد: غرب در نقشه راه خود تلاش می‌کند تا ما را از موضع فعال به موضع انفعال برساند، با بررسی‌هایی که ما در مجلس انجام داده‌ایم به این نتیجه رسیده‌ایم که تحریم‌ها برداشته نخواهند شد بلکه به عنوان مثال تحریم سوئیفت 8 سال دیگر برداشته می‌شود.

زاکانی بیان کرد: تیم هسته‌ای را متهم به خیانت نمی‌کنیم اما زور آنها نرسیده و باید به آنها کمک کنیم تا سطح توافق را بالاتر ببرند، کسی که برای ما غنی‌سازی 3.5 درصد را ایجاد کرد از صنعت هسته‌ای بیرونش کرده و هم‌اکنون در آب و فاضلاب کار می‌کند.

وی در ادامه گفت: می‌گویند غنی‌سازی برای ما 3 برابر هزینه تمام می‌شود و خرید آن بهتر است، حرف ما این است که اگر فناوری غنی‌سازی نداشته باشیم آنها به ما نمی‌فروشند، یکی از آفت‌های کشور ما مواجهه نگاه سیاسی با منافع ملی است.

 نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه اگر به آسیب‌های موجود در «برجام» توجه نکنیم دچار رکود جدی علمی می‌شویم، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل مشکلات کشور نگاه سیاسی به موضوع فساد است، این اشتباه را آقای احمدی‌نژاد انجام داد و آقای روحانی هم همان راه را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Hamed
۲۱:۵۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
هر دم از این باغ بری میرسد !
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۲۱:۴۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
آقا بی زحمت تکلیف ما رو روشن کنین
خوشحال باشیم از توافق یا ناراحت باشیم از کلاهی که سرمون رفته ؟
Iran (Islamic Republic of)
سیب
۲۰:۵۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
هرچی باشه توافق مورد تأیید حضرت آقاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
باورم نمیشه که غرب گامی به نفع ایران برداره.
Iran (Islamic Republic of)
جوهری
۱۸:۰۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
حالا ایران مطمئن ترین وبا امنیت ترین کشور ازلحاظ سرمایه گزاری وبازار واردات وصادرات برای غرب است .دیگر کشورهای اسلامی وعربی درگیر جنگ وترور وکشت وکشتارند ازشمال افریقا گرفته تا شامات وعراق وعربستان ویمن وحالا کشورهای عرب همسایه خلیج فارس هم ناامن ودچار ترور وعملیات انتحاری شده فقط کشورایران به یمن وحدت مردم وقوای نظامی کشور امنیت دارد غرب به این توافق احتیاج مبرم دارد
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۱۷:۲۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
ما رهبر داریم و به او اعتماد داریم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۰۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
آقای صالحی اگه مشکلی می‌بینن چرا علنا اعلام نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
صالحی اعلام رضابت کرده
- نماینده ها خواهشا پخته تر صحبت کنین خیلی بعیده واقعا
Iran (Islamic Republic of)
رضاسربندر
۱۴:۰۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
الکی میگه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
من متن رو خوندم لطفا اگر اظهار نظری دارید شماره ی صفحه و بند رو ذکر کنید تا ببینیم این کلمه ی تونل برای های تکنولوژی کجاشه
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۲:۴۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
جسارتا حرف كي رو باور بكنبم
-
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
آقای صالحی در جای دیگر گفته بودند که من شرعا و عرفا می پذیرم که توافق خوبی بوده.بلاخره ما کدوم حرف آقای صالحی را قبول کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
باید صدای شادی مردم در روز توافق و تشکرها از آقای ظریف را شنیده باشید!!!!
Iran (Islamic Republic of)
قوشی
۱۲:۱۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
اینکه آقای صالحی ، در ارتباط با مضرات توافق ،چیزی میداند که تیم هسته ای و بقیه کارشناسان مغفول بوده اند بیاید علنی اعلام کند . تا همه بدانند . موضوع به این بزرگی ، جای بحث نداد . چرا درپشت صحنه این حرف ها را میزنه
آخرین اخبار