یزد؛

وجود 43 مدرسه نیمه تمام در استان یزد

مدیر کل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: هم اکنون در استان یزد 43 پروژه نیمه تمام در جریان است که امیدواریم با استفاده از اعتبارات ملی و استانی بتوانیم این پروژه ها را تکمیل کنیم

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛حمیدرضا محمدی نصرآبادی بااشاره به شناسایی 927 کلاس فرسوده و3062 کلاس بدون استحکام در سال 85 گفت: تا کنون کار بازسازی 569 کلاس در قالب 85 پروژه و با زیربنای 90 هزار متر مربع و مقاوم سازی 332 کلاس با زیربنایی بالغ بر 35 هزار متر مربع.به اتمام رسیده است.

محمدی نصرآبادی، اظهار کرد: طرح استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس، طرحی است که بعد از حوادث ناگواری که در برخی مدارس کشور اتفاق افتاد به همت مجلس به اجرا در آمده است. تهیه 672 بخاری تابشی در وهله اول و احداث موتورخانه و اصلاح سیستم های گرمایشی در مرحله های آتی از برنامه های این طرح است.

این مقام مسئول، ادامه داد: در سال 92، 500 کلاس درس مجهز به سیستم حرارت مرکزی شد، در سال 93 هم 170 کلاس به این تعداد اضافه شد و اکنون در مجموع 1700 کلاس درس در استان ما از این لحاظ استاندارد لازم را دارا می باشد. البته با آماری که ما داریم حدود 3500 کلاس بخاری نفتی استفاده می کردند، که انشاالله در دو سال آتی همین تعداد باقی مانده نیز اصلاح خواهد شد.

محمدی رسیدگی به پروژه های نیمه تمام مردمی را یکی دیگر از اقدامات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ذکر و خاطرنشان کرد: هم اکنون در استان یزد 43 پروژه نیمه تمام در جریان است که امیدواریم با استفاده از اعتبارات ملی و استانی بتوانیم این پروژه ها را تکمیل کنیم.

 انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.