شیراز؛

ضرورت امر به معروف و نهی از منكر در جامعه

فرمانده انتظامی استان فارس امر به معروف و نهی از منكر در جامعه را از ضروریات اساسی جامعه عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمد علی گودرزی" گفت: در سیمای امت اسلامی امر به معروف و نهی از منكر حراست از خوبی ها است و برای تحقق امر به معروف و نهی از منكر باید هدف های اجتماعی نظام اسلامی را بشناسیم.

وی با بیان اینكه امر به معروف و نهی از منكر ضامن بقا حیات جامعه اسلامی است، افزود: امر به معروف و نهی از منکر از كارآمدترین شیوه اصلاح ناهنجاری های اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان كرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مسائلی است که خداوند پیرامون آن تاکید فراوان داشته و اجرای آن می‌تواند در پیشگیری از بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی موثر باشد.

سردار " گودرزی" با اشاره به اهمیت و نیاز امروز جامعه به موضوع امر به معروف و نهی از منكر خاطر نشان كرد: این موضوع موجب همگانی سازی مقوله امنیت برای حفظ سلامت اجتماعی، كارآمدی و شایسته سالاری مسئولان و نیز آرامش و امنیت آحاد جامعه می شود. فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینكه امر به معروف و نهی از منكر باید تدریجی باشد، تصریح كرد: افراد معدودی كه در جامعه راه را اشتباه انتخاب می كنند و مرتكب بعضی از جرائم می شوند باید با همكاری مردم و پلیس به جامعه برگردانده شوند.

سردار " گودرزی" با بیان اینكه امر به معروف و نهی از منكر، مهمترین مؤلفه امنیت اجتماعی است، افزود: باید سیاست های احیاء امر به معروف و نهی از منكر در جامعه اجرایی شود.

رییس پلیس فارس گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منكر نقش مهمی در برقراری امنیت اجتماعی دارد و باید كاركردهای آن در بسط و گسترش امنیت اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: ضرورت ، معروف ، نهی ، جامعه ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.