باشگاه پرسپولیس قرار نیست که رنگ آرامشی را ببیند چرا که گفته می‌شود قرار است تغییراتی در هیات مدیره این باشگاه صورت گیرد.

بی ثباتی در مدیریت پرسپولیس
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان یکی از روزنامه‌های وابسته به باشگاه پرسپولیس مدعی شده که دو، سه عضو جدید وارد هیات مدیره پرسپولیس می‌شود.

 این در حالی است که اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس چند ماهی است که فعالیتشان‌ را در این باشگاه آغاز کرده‌اند، به هر حال اگر دو، سه عضو جدید به هیات مدیره پرسپولیس اضافه شوند آن وقت‌ باید شاهد تغییرات در مدیریت این تیم هم باشیم و اعضای هیات مدیره جدید، مدیر عامل جدیدی را برای باشگاه پرسپولیس بر می‌گزیند.

 تیم فوتبال پرسپولیس هر ساله تغییراتی در هیات مدیره و مدیر عاملش‌ داشته است و عدم ثبات مدیریتی در این تیم باعث شده که در چند سال اخیر عملکرد خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشد.

 موضوع مطرح شده در مورد تغییرات در مدیریت باشگاه پرسپولیس بهانه‌ای شد تا گفتگویی با مسئولان این باشگاه داشته باشیم.

کاشانی: تغییرات در هیات مدیره به نفع پرسپولیس نیست

 عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مطلب گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و وزارت ورزش هم دراین زمینه حرفی نزده است.

جعفر کاشانی‌ در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: معتقدم که تغییرات در هیات مدیره به نفع باشگاه پرسپولیس نیست چرا که باعث عدم ثبات مدیریت و خارج شدن پرسپولیس از مسیر اصلی‌اش می‌شود.

 کاشانی در مورد اینکه از اسپانسر‌ جدید نماینده‌ای به هیات مدیره اضافه می‌شود یا نه، تصریح کرد: ما مدت‌هاست که در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای انتخاب اسپانسر باشگاه پریسپولیس هستیم اما تاکنون به جمع بندی نهایی نرسیدیم. به محض اینکه با حامی مالی قرارداد ببندیم  آن وقت به اطلاع عموم می‌رسانیم.

 وی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر هم صحبتی مبنی بر حضور نماینده حامی مالی در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح نشده است، همچنین بر اساس چه فرمولی قرار است که نماینده‌ای از اسپانسر در هیات مدیره حضور پیدا نکند.

 عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه احتمال اضافه شدن فرد جدید به ترکیب هیات مدیره وجود دارد یا نه، تصریح کرد: ما اعضای هیات مدیره تصمیم گیرنده نیستیم، همچنین امیدوارم هر شخصی که وارد هیات مدیره می‌شود موثر باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: باشگاه پرسپولس متعلق به فرد نیست و برای همه ملت ایران است همچنین درب باشگاه پرسپولیس باز است و همه می‌توانند به این باشگاه بیایند و خدمت کنند.

 کاشانی در خصوص ارزیابی‌اش از عملکرد پرسپولیس در نخستین بازی لیگ پانزدهم گفت: با اینکه بازیکنان پرسپولیس جوان هستند اما در بازی اول خوب کار کردند همچنین تیم پرسپولیس روز به روز بهتر خواهد شد و توانایی این را دارد که جایگاه مناسبی در جدول رده بندی‌ بدست آورد.

 وی در  پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم شرایط باشگاه پرسپولیس به صورتی باشد که به پویایی تیم کمک کند.

عابدینی: پرسپولیس نیاز به آرامش دارد

مدیر عامل سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تغییرات در هیئت مدیره این تیم گفت: من نمی‌دانم این خبر چقدر صحت دارد اما تیم پرسپولیس به آرامش نیاز دارد.

امیرعابدینی در ادامه عنوان کرد: به هر حال  تیم پرسپولیس در آرامش به دور از حاشیه  باشد به نفع این تیم خواهد بود معتقدم اگر تغییرات باعث افزایش  آرامش در تیم پرسپولیس می شود، مسئولان این تغییرات را اعمال کنند اما اگر حاشیه در این تیم ایجاد می کند نباید تغییرات صورت بگیرد.
 
وی درباره اینکه گفته می شود یکی از گزینه های عضویت در هیئت مدیره است، تصریح کرد: صحبتی در این مورد با من نشده است اما کاشانی طی تماسی خواستار برگزاری جلسه با طاهری شد که من قبول کردم.
 
مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت:من اطلاعاتی در مورد باشگاه پرسپولیس دارم و تجربیاتم را می‌توانم در اختیار این باشگاه قرار دهم.
 
براین اساس مسئولان پرسپولیس از من درخواست کمک کردند که قرار است این تجربیات را در اختیارشان بگذارم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: من اطلاع دقیقی از تغییرات در هیئت مدیره پرسپولیسی ندارم و بهتر است در این مورد سکوت کنم تا مشکلی به وجود نیاید.

زادمهر: کثرت اعضای هیئت مدیره به نفع باشگاه پرسپولیس است

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص احتمال تغییرات در مدیریت این تیم گفت: این تغییرات هنوز صورت نگرفته است به محض اینکه اتفاقی رخ دهد آن وقت به طور رسمی اعلام می کنیم.
 
محمدزادمهر در ادامه عنوان کرد: وزارت روزش و جوانان باید اضافه شدن چند  نفر به اعضای هیئت مدیره را به ماه اعلام کند که تاکنون صحبتی در این خصوص نکرده است.
 
زادمهر در مورد اینکه بی ثباتی در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به این تیم آسیب نمی‌رساند، بیان کرد: معتقدم هر چه اعضا هیئت مدیره پرسپولیس  بیشتر باشد آن وقت هر کدام از اعضا می توانند بخشی از کار این تیم را انجام دهند و این به نفع پرسپولیس است همچنین طاهری تیم پرسپولیس را مدیریت می کند و مشکلی در این خصوص ندارد.
 
وی در پایان درباره وضعیت اسپانسر باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد:ما چند گزینه جهت برعهده گرفتن اسپانسر باشگاه پرسپولیس را بررسی کردیم و در نهایت با یکی از گزینه ها توافقات خوبی داشتیم که به محض نهایی شدن اعلام می کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار