ساری ؛

استقبال از مهر با بازسازی ناوگان اتوبوس رانی

ناوگان اتوبوسرانی آمل با بازسازی خودروها به استقبال ماه مهر خواهد رفت.

استقبال از مهر با بازسازی ناوگان اتوبوس رانیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری آمل با اشاره به اینکه وظیفه این سازمان خدمات رسانی به شهروندان می باشد گفت:از اول مرداد امسال شیفت کاری بهره برداران اتوبوس های سطح شهر بصورت منظم و سازمان یافته از اول صبح تا 10 شب بصورت نوبتی به شهروندان محترم خدمات می دهند.

مهدوی افزود: تعدادی از اتوبوس ها یی که در زمان شیفت کاری تعطیل هستند،فرصتی خواهند داشت تا نسبت به بازسازی و مرمت اتوبوس هایی که نیاز به تعمیر و بازسازی دارند اقدام کنند تا با اتوبوس سالم و بازسازی شده به استقبال مهر بروند.

وی از شستشوی ایستگاه‌های اتوبوس همزمان با فرا رسیدن ماه مهر خبر داد و تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده فضای مناسبی برای استقبال از مهر و بازگشایی مدارس در حوزه سازمان اتوبوسرانی فراهم شود.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری آمل با اشاره به پرداخت یارانه بلیط به بهره برداران گفت:پرداخت هرگونه تسهیلات از محل یارانه بلیط و کمک های شهرداری ازجمله لاستیک،روغن،سوخت گازوئیل و... از سوی سازمان بر اساس حضور مستمر در سطح شهر،خدمات رسانی به مردم و پیمایش اتوبوس ها خواهد بود.

مهدوی تاکید کرد:آن دسته از بهره بردارانی که کیلومتر اتوبوس آنها قطع و یا بنوعی خراب می باشد یک هفته مهلت داده می شود تا نسبت به راه اندازی و مرمت آن اقدام نمایند.در غیر صورت سازمان از پرداخت هرگونه تسهیلات معذور خواهد بود.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.