حضور بازاریابان ایتالیایی در ایران

نشست رئیس و مسئولان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران با مسئولان باشگاه‌های فوتبال ایتالیا امروز برگزار شد.

حضور بازاریابانی فوتبال ایتالیا در ایران به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این نشست با حضور رئیس و مسئولان هر دو کشور ایران و ایتالیا در سازمان لیگ برتر فوتبال با هدف حرفه‌ای سازی برگزار شد.
 
ماریو گالروتی و ماریو گای، بازاریابان باشگاه‌های فوتبال استرالیا با هدف ارتقای سطح حرفه‌ای سازی لیگ آموزشی و بازاریابی در باشگاه‌های ایرانی برگزار شد.
 

تاج: این راه را باید چند سال پیش می رفتیم

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: این جلسه با حضور مسئولان سازمان لیگ درباره صدور مجوز، حرفه‌ای سازی در سازمان لیگ و برقرار کردن استانداردهای لازم در مورد لیگ فوتبال ایران برقرار شد که قطعا با انتقادهای زیادی همراه خواهد بود و مشکلاتی زیادی را ایجاد خواهد کرد.
 
وی افزود: این راهی بود که چند سال پیش باید می‌رفتیم، البته الان هم دیر نیست و پیمودن این راه در فضای کنونی راحت‌تر از سال‌های آینده است. به هر حال لازم است باشگاه‌ها به سطح استاندارد برسند.
 

گالاووتی: ایران سبک جدیدی در فوتبال ایجاد کرده است 


گالاووتیوکیل بین المللی، مدیریت بخش بین المللی فدراسیون فوتبال ایران و از مدیران فینا و پوفا که تجربه برنامه ریزی و معاونت لیگ امارات را نیز بر عهده داشته است. 

 
وی در خصوص سبک  جدید فوتبال ایران گفت: در ماه اکتبر با رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا  به ایران آمدیم و خواهرخواندگی  فوتبال ایران و ایتالیا را اعلام کردیم و قصد داریم همکاری خود را با قدرت با ایران ادامه دهیم.
 
بالوتلی ادامه داد: فدراسیون ایتالیا زودتر از فیفا تاسیس شده و افتخارات فراوانی دارد که نشان از تجربه ایتالیا در فوتبال است و به همین دلیل برای کمک به فوتبال ایران به این جا آمده‌ایم.
 
بالوتلی اظهار کرد: حضور آخر ایران  در جام جهانی بسیار عالی بود و نشان داد که ایران سبک جدیدی  در فوتبال خود ایجاد کرده  است که حق آنان کسب رتبه اول آسیا است.
 
وی اضافه کرد: فوتبال ایران احتیاج دارد ساختارهای دولتی را کنار بگذارد و باشگاه‌ها به بخش خصوصی واگذار شوند. ایران و ایتالیا قلب‌هایشان به هم نزدیک است و دارای تمدن‌هایی قدیمی هستند.
 

گای:قدرت فوتبال بیش از سیاست است

ماریو گای معاون باشگاه یوونتوس و رئیس و بازاریابی باشگاه‌های ایتالیا گفت: تجربیات زیادی در فوتبال به خصوص فوتبال خاورمیانه و خلیج فارس دارم قطعا ایران جایگاه اول آسیاست.
 
وی ادامه داد: شاخصه شناخت جهان از یک کشور ورزش است که مهمترین آن فوتبال است.
 
گای اضافه کرد: اصل در فوتبال جهان این است که باشگاه‌ها توجیه اقتصادی داشته و درآمدزایی کند و حتی به اقتصاد هم کمک کنند. باشگاه‌ها باید روی پای  خود بایستند.
 
معاون باشگاه یوونتوس اضافه کرد: همان طور که می‌دانید ایتالیا بین 8 کشور سرمایه گذار دنیا است و صنعت فوتبال در ایتالیا بین 6 صنعت اول این کشور است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار