مرد جوان در دادگاه خانواده ؛

همسرم باید روزهای تعطیل را با خانواده خودش بگذارند

دعوا بر سر مهمانی های روزهای تعطیل زوج جوان را به دادگاه خانواده كشاند.

همسرم باید روزهای تعطیل را با خانواده خودش بگذارند
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند.

مرد جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم همیشه روزهای تعطیل را باید با خانواده خودش بگذراند و اصلا وقتی برای خانواده من ندارد. هربار كه تعطیلی می شود با فامیل ها و خانواده خودش هستیم و من اگر بخواهم خانواده خودم را ببینم و با آنها باشم، باید در روزهای عادی و كاری دعوتشان كنم و یا به دیدارشان بروم.وقتی هم اعتراض می كنم، می گوید خانواده او سركار می روند و در ایام هفته وقت ندارند تا به دیدارشان برویم.

وی افزود:آقای قاضی ما حتی یك روز تعطیل هم با خانواده خودم نبودیم و همیشه آخر هفته باید پیش خانواده همسرم باشیم. دعوای ما سر این موضوع آنقدر بالا گرفت كه هردو تصمیم به جدایی گرفتیم.

بعد از صحبت های این مرد همسر او نیز به قاضی گفت: آقای قاضی خانواده من همه شاغل هستند و از صبح تاشب سركارند. آنها فقط روزهای تعطیل فرصت دارند و می توانند به مهمانی بروند و یا مهمانی بدهند. ولی خانواده شوهرم هیچكدام سركار نمی روند و همیشه در خانه هستند. برای همین برایشان فرقی نمی كند كه روز تعطیل باشد و یا غیر تعطیل. این موضوع كوچك و ساده ایست، اما شوهرم آن را بزرگ كرده و هر روز جنگ و دعوا به راه می اندازد. راستش من هم خسته شدم و تصمیم به جدایی دارم.
 
بعد از صحبت های این زوج قاضی، رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موكول می كند و از زوج جوان می خواهد در این فرصت بیشتر فكر كنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Germany
سید
۱۲:۴۰ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
یک هفته فامیل مرد یک هفته فامیل زن ویک هفته خونه خودشون
هرفته که نباید برای فامیل باشه خودتان بریت بیرون کسی نبریت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
واقعا متاسفم برا چنین افرادی که برا دلایلی الکی زندگیشونو خراب میکنن و بعدش ک سرشون ب سنگ میخوره ک دیگه خیلی دیره خیلی
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۲:۴۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
به نظر من دادگاه برای صدور حکم طلاق باید فقط به موارد توی عقدنامه توجه کنه و این دلایل بچه گانه برای طلاق رو به مشاوره ارجا بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
عجب زن خودخواهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
عجب مرد خودخواهی. آخه این موضوعیه که آدم بخواد زندگی ش رو به هم بزنه؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۱۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
واقعا حق با مرد هست مگه دیدن خانواده فقط شام و ناهاره آدم یه جمعه می ره قشنگ با خانواده باشه نه که مثل مهمون یکی دوساعت بره یه سر به پدر مادر بزنه و خدانگهدار
آخرین اخبار