مورینیو مدالش را به طرفدارانش داد + عکس

سرمربی تیم فوتبال چلسی انگلیس می‌گوید، مدال نایب قهرمانی مال بازنده‌هاست و او این مدال را به همین خاطر بین طرفداران انداخت.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از مشرق، چلسی در دیدار خیریه لیگ برتر، برابر آرسنال شکست خورد تا اولین شکست مورینیو برابر ونگر ثبت شود.

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی پس از این دیدار گفت: ما تیم بهتر زمین بودیم، ابتکار عمل دست ما بود و کنترل بازی را در دست داشتیم، ولی ما اکنون در برهه‌ای از فصل قرار داریم که تیم از نظر انرژی و فشار، توانایی بازگرداندن نتیجه را ندارد و این کار مشکلی خواهد بود. آرسنال با 10 بازیکن دفاع کرد و همه بازیکنان آن‌ها با یک سازماندهی منظم روی خط دروازه بودند و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

مورینیو ادامه داد: به آرسنالی‌ها تبریک می‌گویم آنها با تلاش زیاد و دفاع زیاد توانستند به این برد دست یابند.


اقدام جالب مورینیو پس از باخت + عکس


مورینیو پس از پایان دیدار با تمام بازیکنان آرسنال دست داد ولی به سراغ ونگر نرفت. او در ادامه مدالش را به سمت هواداران پرتاب کرد و درباره این کار خود گفت: این مدال متعلق به بازنده‌هاست و به نظرم آن کودک که مدال را دریافت کرد خاطره بهتری از آن خواهد داشت.

او در پایان گفت: لیگ جزیره فصل دشواری خواهد بود، ولی برای همه دشوار خواهد بود، به همین خاطر همه تیم‌ها هزینه کرده‌اند و قدرتمندتر از فصل قبل هستند، ولی ما همان تیم فصل قبل هستیم. چلسی در اولین دیدار لیگ برتر باید برابر سوانزی بازی کند.



اقدام جالب مورینیو پس از باخت + عکس

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.