استاندار تهران:

مردم جنوب غرب استان تهران میزبان رئیس جمهور

جلسه شورای تامین استان تهران با موضوع برنامه ریزی سفر رئیس جمهور و هیات دولت به جنوب غرب استان برگزار شد.

برومند// مردم جنوب غرب استان تهران میزبان رئیس جمهوربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسین هاشمی استاندار تهران در حاشیه جلسه در جمع خبرنگاران به سفر اخیر رئیس جمهور به شهرستان‌های جنوب غرب استان تهران اشاره کرد و گفت:‌ دومین سفر رئیس جمهور و هیات دولت به شهرستان‌های اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم روز پنجشنبه (15 مرداد ماه) انجام خواهد شد و مردم این سه شهرستان از نزدیک با رئیس جمهور دیدار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این سفر برکات زیادی برای مردم جنوب غرب استان تهران به همراه دارد، افزود: مهمترین موضوع این سفر دیدار مردم با رئیس جمهور است و می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ایشان مطرح کنند.

استاندار تهران در ادامه گفت: در این جلسه هماهنگی میان دستگاه‌ها و فرمانداران برای تسهیل دیدار مردم با رئیس جمهور انجام شد تا مقدمات استقبال با شکوه از دکتر روحانی و هیات همراه در بیست و یکمین سفر رئیس جمهور برگزار شود.

هاشمی تصریح کرد: قرار است فردا (سه شنبه) در جلسه‌ای با حضور رئیس برنامه ریزی سفر انجام شود و در این جلسه پروژه‌هایی که قرار است با حضور دکتر روحانی در منطقه تصویب شود، تصمیم گیری شده و از سوی رئیس جمهور اعلام می‌شود.

استاندار تهران با اشاره به سفر قبلی دولت یازدهم به غرب استان تهران خاطرنشان کرد: در این سفر 642 میلیارد تومان بودجه برای شهرستان‌های غرب استان تهران به تصویب رسید که در پی آن تحرکات اقتصادی زیادی برای منطقه به همراه داشت.

گفتنی است؛ بر اساس اعلام استاندار تهران، روز پنجشنبه (15 مرداد ماه) مردم شهرستان‌های جنوب غرب استان در مجموعه ورزشی خلیج فارس با رئیس جمهور دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار