افاضلی: هم کی‌روش و هم فدراسیون مقصراند

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است در برنگشتن سرمربی تیم ملی به ایران هم فدراسیون مقصر است و هم خود کی‌روش.

افاضلی: هم کی‌روش و هم فدراسیون مقصراند هومن افاضلی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنگشتن کارلوس کی‌روش به ایران گفت: به نظر من فدراسیون باید یک تصمیم جدی درباره کی‌روش بگیرد و با این شرایط تیم ملی ما ضربه می‌خورد، البته من به کی‌روش هم حق می‌دهم او با ایران قرارداد دارد و باید طبق قراردادش پولش را بدهند ولی مسئولان فدراسیون هزار تا بهانه می‌آورند که پول ندهند کی روش مربی حرفه ای است و پولش را می‌خواهد.
 
وی افزود: اگر مسئولان فدراسیون نمی‌توانند این پول را بدهند و به تعهدات خود عمل کنند باید از روز اول فکرش را می‌کردند و با این مربی قرارداد نمی‌بستند، اما حالا که قرارداد بستند باید به تعهدات خود عمل کنند، البته در این قضیه خود کی‌یوش مقصر است او شرایط ایران را می‌دانست و قرارداد بست. به هر حال نبود کی‌روش به تیم ملی ضربه میزند و امیدوارم زودتر به ایران برگردد.
 
کارشناس فوتبال کشورمان در مورد مدعیان قهرمانی لیگ برتر بیان کرد: مدعیان قهرمانی امسال تیم‌های نفت تهران ذوب آهن و سپاهان هستند که  ثبات مدیریت و مربی داشتند و زودتر از بقیه کارشناسان را شروع کردند. استقلال و پرسپولیس هم در درجه دوم شانس قهرمانی هستند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: افاضلی ، کی روش ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار