مدیر عامل سپاهان گفت: با نویدکیا در خصوص بازی کردن یا بازی نکردن حرف نزده‌ایم، اما صحبت وی مبنی بر این بوده که تا زمان آمادگی کامل در تمرینات تیم حضور نمی‌یابد.

اصغر باقریان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دربی اصفهان اظهار  کرد: در دومین بازی هفته، مقابل تیم ذوب آهن قرار می‌گیریم که از هر لحاظ دارای اهمیت است.
 
وی در ادامه افزود: تیم ما از هر لحاظ آماده انجام این بازی بوده و تمرینات خود را پی‌گیری می‌کند.
 
باقریان در خصوص نتیجه بازی نیز اذعان کرد: ما شرایط  و مقدمات پیروزی تیم را در زمین فراهم کرده‌ایم و توکل به خدا به زمین بازی قدم می‌گذاریم و منتظر نتیجه مطلوب می‌شویم.
 
مدیر عامل سپاهان در خصوص وضعیت  پادوانی نیز اذعان کرد: این که پادوانی بازی می‌کند یا نه را مطلع نیستم زیرا وی مصدومیت دارد و شب قبل از بازی تعیین می‌شود چه کسی بازی می‌کند. در صورتی که وی از لحاظ جسمانی آماده باشد در مسابقه دربی حضور می‌یابد. البته تمرینات خود را شروع کرده است ولی باید دید که می‌توان از وی برای بازی دربی اصفهان استفاده کرد یا خیر. 
 
باقریان در مورد این که محرم نویدکیا اعلام کرده که بازی نمی‌کنم، تصریح کرد: محرم نویدکیا از بازیکنان خوب ما بوده که با توجه به مصدومیتی که داشته در ترکیه هم نتوانست تمرین کند. زمانی که از این کشور بازگشتیم من و فرکی با وی صحبت نکرده بودیم محرم در نقل قول غیر مستقیم اعلام کرده  که آمادگی بازی و تمرین کردن را ندارم. در واقع نمی‌دانم حرف محرم بوده یا نه، اما محرم نویدکیا تا زمانی  که آمادگی پیدا نکند در تمرینات حضور نمی‌یابد و این به دلیل مصدومیت وی بوده است. البته به طور حتم چون در تمرینات حضور ندارد در مسابقه دربی غایب است.
 
وی در پایان یادآور شد: ما تیم بسیار خوب و سر حالی داریم و از لحاظ روحی، روانی، تاکتیکی آماده حضور در مسابقات لیگ برتر هستیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: باقریان ، سپاهان ، پادوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار