جبلی معاون ‌آب و فاضلاب روستایی استان قم گفت: این شایعات منتشر شده مبنی برآلودگی آب توسط برخی از فروشندگان دستگاه‌های تصفیه آب خانگی ایجاد شده که به فروش محصولات خود بپردازند.

به گزارش خبرنگار  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛‌جبلی با رد شایعات منتشر شده مبنی برآلودگی آب در برخی روستاها بیان کرد: مسئله سلامت یکی از مهمترین محورهای مورد توجه مسئولان است به همین جهت دولت برای ارتقای سطح سلامت جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

 معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم با تاکید بر اهمیت سلامت آب شرب شهروندان  خاطرنشان کرد: این شرکت تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا مردم به ‌ویژه روستائیان آب سالم و کاملاً بهداشتی در اختیار داشته باشند.

 همچنین وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر استقبال از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی رشد چشمگیری داشته و این دستگاه‌ها جای خود را در آشپزخانه منازل باز کرده است، ‌استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی نه ‌تنها هیچ‌ تأثیر مثبتی بر افزایش میزان سلامت آب شرب ندارد بلکه سبب از بین ‌رفتن املاح مفید آب می‌شود.

  در پایان  خاطر نشان کرد: برخی ازاین  فروشندگان دستگاه‌های تصفیه آب خانگی ضمن انتشار شایعات آلودگی آب با هدف فروش تجهیزات خود و یا اعلام نمایندگی از سوی شرکت‌های آب و فاضلاب، اقدام به کلاهبرداری از مشترکان خود می‌کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.