ولایتی در جمع خبرنگاران:

اجلاس پزشکان مسلمان جهان فرصتی برای تبادل اطلاعات پزشکی است

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: اجلاس پزشکان مسلمان جهان فرصتی برای تبادل اطلاعات پزشکان ایرانی و پزشکان جهان است.

اجلاس پزشکان مسلمان جهان فرصتی برای تبادل اطلاعات پزشکی است

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر ولایتی در حاشیه اجلاس پزشکان مسلمان جهان که در دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، در  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مراسم امروز اساتید و پزشکان ایرانی و خارجی مسلمان در رابطه با مسائل پزشکی صحبت خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: امروز با بعضی از همکاران در رابطه با بیماری سل، پیشرفت‌هایی که کشور ما در تشخیص این بیماری داشته، مقالاتی که منتشر کرده و همچنین دستاوردهایی که در غلبه به این بیماری بدست آوردیم برای مهمانان عضو مجمع جهانی پزشکان مسلمان تشریح خواهد شد.

ولایتی با اشاره به اینکه فردا ساعت 11 صبح جلسه‌ای با اساتید خواهیم داشت، تصریح کرد: در این جلسه اساتیدی که در فراهم آوری و پیوند اعضا، بخصوص در پیوند قلب و ریه فعالیت کردند، دستاورد و نتایج خودشان را به اطلاع دیگر اساتید خواهند رساند.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی اظهار داشت: این فرصتی است برای تبادل اطلاعات بین اساتید و پزشکان جمهوری اسلامی ایران و اساتید و پزشکان دیگر کشورهای جهان است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
ایا مفهوم پزشک ودکتر یکیست؟
آخرین اخبار