تشکیل ساختار گروه مدیریت بحران در مدارس منطقه 21

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 21 از تشکیل ساختار گروه مدیریت بحران در مدارس منطقه خبر داد و گفت: طرح مدرسه آماده، طرحی است که مخاطرات آن به حداقل رسیده و توان مقابه با حوادث را داشته و کمترین تلفات و خسارات را متحمل شده است لذا ایت طرح با همکاری آموزش وپرورش در مواجه با حوادث پیش بینی شده است.

هادی اسماعیلی دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 21 در گفت‌و‌گو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جواناظهار کرد: ساختار گروه مدیریت بحران در مدارس منطقه با عضویت 6 – 12 نفر از پرسنل مدرسه و تعدادی از دانش‌آموزان طی دوره‌های آموزشی در مراحل مختلف تشکیل می‌شود.


وی ادامه داد: ساختار گروه مدیریت بحران در مراحل مختلف از جمله آموزش دانش آموزان، تشکیل گروه داوطلبی دانش آموزان، برگزاری اردوهای آموزشی، توزیع بسته‌های فرهنگی و تشکیل بانک اطلاعاتی تشکیل می‌شود.


دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 21 تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، ارتقای آمادگی، ایمنی و توانمندسازی مدارس شهر در مقابله با حوادث است ضمن اینکه زمینه‌سازی مشارکت و همکاری شهروندان، سازمانها و نهادهای مسئول در حوزه مدیریت بحران، بهبود و توسعه علامت آموزش و افزایش مهارتهای فردی است.


وی در پایان گفت: طرح مدرسه آماده جهت اطلاع رسانی و آموزش ، در ک خطر و جلب توجه عمومی، افزایش توانمندسازی کارکنان مدارس، مطالبه عمومی جهت ارتقای میزان آمادگی شهروندان در حوزه سوانح و حوادث طبیعی و استقرار آن پیش بینی شده است.


انتهای پیام/
برچسب ها: منطقه 21 ، شهرداری ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار