دسترسی به متروجواديه چشم انتظار مساعدت شهرداري

قبل از ساخت مترو، اهالی از اینجا به‌عنوان جزیره جوادیه یاد می‌كردند چون دسترسی آنها به نقاط دیگر منطقه و مناطق دیگر سخت بود. راه‌اندازی مترو جوادیه كه ، یکی از ایستگاه‌های خط ۳ متروی تهران است در حد فاصل پل جوادیه و میدان رباط کریم (خیابان آیت‌الله ایروانی)در تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ اين مشكل را برطرف كرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان بهمن اسكندري با اشاره به اتمام كار ايستگاه جواديه اظهار كرد: ایستگاه مترو جوادیه درحالی شروع به كار كرده كه دسترسی اهالی جوادیه به آن تاحدودی سخت است. چرا كه در ايستگاه جواديه براي احداث ورودي زير زميني فضايي وجود نداشت و ورودي كه هست در فضايي دور تر از محله واقع شده اما براي رفع اين مشكل ساخت پل هوايي در دستور كارشهرداري قرار گرفته است.

وي افزود: براي ساخت ورودي زير زميني فضاي كافي وجود نداشت چراكه به دليل وجود ساختمان هاي شهرك راه آهن مجوز براي ساخت ورودي ديگر ندادند و قرار شد يك پل هوايي  رو زميني احداث شود. 

اگرچه ساخت مترو در این محله ‌توانست دسترسی آنها را به محله‌های دیگر آسان كند و شهروندان می‌توانند در كمترین زمان ممكن و هزینه كم به نقاط مختلف شهر دسترسی پیدا كنند اما بااین وجود نداشتن ورودي مناسب مشكلاتي را براي مسافران اين ايستگاه ايجاد كرده است. اما استفاده آسان از آن به ساخت پل هوایی عابر پیاده در این محدوده بستگی دارد. پلی كه ساخت آن به گفته اهالی كند پیش می‌رود. 

اميدواريم مسئولان شهرداری با تسریع در ساخت پل هوایی عابر پیاده، برای دسترسی آسان شهروندان به مترو اقدامات مناسبی انجام دهند. بدون شك با انجام این كار استفاده شهروندان از مترو بیشتر می‌شود و در فاصله كمی از محل سكونت خود به ایستگاه مترو می‌رسند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.