آرش برومند صدا‌بردار «هرگز نگو خداحافظ» شد

تهیه‌کننده و کارگردان سینما گفت: با آرش برومند صدابردار فیلم‌های گشت ارشاد و گزارش یک جشن برای «هرگز نگو خداحافظ» به نتیجه رسیده‌ام.

عباس جهانبخش در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص عوامل جدید هرگز نگو خداحافظ گفت: با برخی از عوامل مذاکره شده به نتیجه رسیده‌ام اما برخی دیگر هنوز قطعی نشده است.

وی افزود: در کنار عوامل مختلف فیلم 7 بازیگر به این فیلم اضافه شده‌اند که دو تن از این بازیگران نوجوان هستند.

جهانبخش تصریح کرد:محمد تقی رودگر، علی عزیزی، رامتین دشنه، یوسف خاکیان، مجید شجاعی محلاتی که از بازیگران با تجربه تئاتر است و پری سیما سلیمان زاده، در کنار هنرمندان نوجوان سارا امجدیان و مهرداد بیضی‌زاده در این فیلم حضور دارند.

وی در خصوص صدابرداری فیلم اظهار داشت:برای صدابرداری فیلم با آرش برومند که صدابرداری آثاری چون گشت ارشاد، گزارش یک جشن، امشب شب مهتابه، مجنون لیلی و رها‌تر از دریا را بر عهده داشت به نتیجه رسیده‌ایم و او صدابردار «هرگز نگو خداحافظ» است.

این کارگردان سینما در ادامه عنوان کرد: خواننده متن فیلم سیامک هاشمی است و اولین کار او برای متن فیلم محسوب می‌شود که از صدای زیبایی نیز برخوردار است.

جهانبخش در خصوص انتخاب طراح صحنه و لباس فیلم گفت: در حال حاضر با کیارش قوام‌زاده برای طراحی صحنه و لباس صحبت کرده‌ام و در انتظار جواب ایشان هستم.

وی به اضافه شدن عوامل و بازیگران دیگری در ادامه پیش تولید فیلم اشاره و در خصوص برخی عوامل کار تأکید کرد:امیر‌علی قنبری مهین حسن‌خانی و فرانک یوسفی دستیار من در کارگردانی و عباس ادیب و فربد رحیمی مقدم فیلمبردار پشت صحنه و عکاس فیلم هستند.

تهیه‌کننده «رهاتر از دریا» بیان کرد:در حال حاضر در صدد جذب سرمایه‌گذار در این خصوص هستم و چون نزدیک به قطعی شدن است مراحل انتخاب عوامل را سپری می‌کنم.

عوامل «هرگز نگو خداحافظ» عبارتند از :
عباس جهانبخش تهیه‌کننده و کارگردان، راحله کرمی نویسنده، فرشاد گل نصیری مدیر فیلمبرداری، آرش برومند صدابردار، امیر‌علی قنبری دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، مرتضی هرندی تدوین، ناصر ملکی مدیر تولید، علی جهانبخش مدیر تدارکات و دستیار تهیه، کیارش قوام‌زاده طراح‌ صحنه و لباس، مهری شیرازی طراح گریم، محمد مهدی گورنگی آهنگساز، عباس ادیب عکاس و بازیگران سحر قریشی، فاطمه گودرزی، افسر اسدی، پری سیما سلیمان‌زاده و سمانه جهانبخش و هاوار قاسمی،‌حسین کاشانی، محمد‌تقی رودگر، علی عزیزی، رامتین دشنه، یوسف خاکیان، مجید شجاعی محلاتی و هنرمندان نوجوان‌ سارا امجدیان و مهرداد بیضی‌زاده و مجری طرح جهان فیلم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار