کرمان؛

خبرنگاران واقعیت ها را منعکس می کنند

با وقوع حادثه ای انواع شايعات در سطح شهر مي پيچد اما خبرنگاران واقعيات را منعكس و به مردم نوعي آرامش ميدهید و با اين عمل ،از بزرگ شدن جرائم جلوگيري و شايعات خنثي مي شود

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سرهنگ نور علی چوگانی فرمانده انتظامی شهرستان زرند در استانه فرا رسیدن روز خبر نگار مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان زرند این روز را به خبرنگاران و طلایه‌داران جبهه آگاهی‌بخش تبریک و تهنیت گفت وهمكاري خبرنگاران و نشريات شهرستان زرند با نيروي انتظامي را خوب توصيف كرد افزود :خبرنگاران آئينه جامعه و مردم هستند.

وی تصریح کرد :خبرنگاران عامل بسیار مهم و تاثیر گذار در افزایش امنیت می باشند و می توانند نقش مثبت یا خدائی ناکرده منفی را در جامعه ایجاد کنند .

وی امنیت عمومی را از اساسی ترین نیازهای انسانی عنوان کرد که حفظ آن بر عهده نیروی انتظامی گذارده شده و احساس امنیت به عنوان بخشی از امنیت عمومی مقوله ای ذهنی و درونی می باشد که برآیند عمل کلیه نهاهای اجتماعی است. در این عرصه نقش وسایل ارتباط جمعی و خصوصا خبرنگاران در انعکاس رویدادها بسیار برجسته و بی بدیل است.

وی گفت از ابتدای سال جاری تاکنون 3هزار 155 فقره پرونده با موضوعات مختلف توسط پاسگاه ها ،کلانتریها و پلیس تخصصی تشکیل شده است و 1هزار332نفر متهم در این راستا دستگیر شدند که 21 درصد انها را اتباع بیگانه تشکیل می دهند.

وی گفت در بحث سرقتهای مهم مثل خودرو ،منزل ومغازه و .... نسبت به مدت مشابه سال قبل خوشبختانه 69 درصد انها کشف شده است و در کل 7 درصد کاهش سرقت و 19 درصد افزایش کشف را داشته ایم .

در بحث ارازدل و اوباش در حال حاضر هیچ ارازدل و اوباش فعال نداریم و ارازدل و اوباش تحت نظارت و کنترل هستند و رفتار انها رسد میشود.

در بحث مشروبان الکلی متاسفانه 198 درصد افزایش کشفیات داشته ایم که این زیبنده مردم مومن شهرستان زرند نیست.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.