بازیگران فشن سینمایی هفته‌ آینده مشخص می‌شوند

بعد از مذاکرات و توافقات با دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس، بازیگران فیلم سینمایی «فشن» هفته‌ آینده مشخص می‌شوند.

علی فاتحی نویسنده و کارگردان فیلم «فشن» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فیلم «فشن» گفت: فیلم «فشن» در بطن خویش به مسائل هنر فشن (مدلینگ) می‌پردازد که توان تأثیر‌گذاری بر مخاطب خاص و عام را داراست. در این فیلم بهترین مدل‌های ایرانی حضور خواهند داشت.

وی افزود: این فیلم با توجه به عناصر بدیع و زیبا‌شناسانه طراحی لباس از نوع: رنگ، برش، دوخت و طراحی جواهرات در تنوع و نوع متریال و همچنین حرکت و موسیقی آمیخته با هنر اصیل ایرانی، در طول فیلم جاری و روان است که تأثیری ژرف برمخاطب می‌گذارد. نماها در طول فیلم ما را به جهانی که زیبایی، طراوت و جوانی در آن وجود دارد پرواز می‌دهد.

فاتحی اظهار داشت: ادبیاتی که در فیلم استفاده شده به دنیای پرشور  سال‌های جوانی تعلق دارد. دیالوگ‌های عاشقانه، شاعرانه پر از شوخی‌ها  و کنایه‌های این سال‌هاست. نماهنگ‌ها و حرکات موزون دوربین تدوین می‌گردد که گویی نقطه عطفی در سینمای ایران است.

وی در ادامه گفت: در «فشن» معماری داخلی ایران بر گرفته از صنایع دستی و هنر ایران متأثر از نقوش، طرح‌ها و فرش نقاط مختلف ایران دیده می‌شود. شیطنت و بازیگوشی در میان دختران و پسران مدل چنان بیننده را به وجد می‌آورد که بیننده در این فیلم با دنیای فانتزی مدل‌ها روبرو می‌شود. این فیلم با گذشت زمان از ژانرهای سینمایی جدا شده و با خاصیتی که «فشن» دارد سینمای پست مدرن را با نمایی جدید به سینما ارائه می‌دهد.

فاتحی بیان کرد: در طی جلسه‌ای با حضور حمید قبادی دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس، فیلمنامه از نظر تأثیر‌گذاری بر روی فضای صنعت پوشاک و مد گفتگو کردیم. این فیلم در مرحله انتخاب بازیگران است که هفته آینده اسامی آنها اعلام خواهد شد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار