مظلومیت مجازی مردم یمن

مسئول کمیته‌های مردم مواجهه با تجاوز عربستان گفت: آل سعود با امکانات زیاد و منابع مالی فراوان خود سعی دارد مردم یمن را در فضای مجازی تهدید نشان دهد.

مظلومیت مجازی مردم یمنصادق‌الشرفی مسئول کمیته‌های مردمی مواجهه با تجاوز عربستان در جنبش انصار‌الله یمن در گفتگو با خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: آل سعود امکانات زیادی را در حوزه رسانه دارد. آنان با منابع مالی فراوانی که از آن برخوردار هستند بیش از 50 شبکه تلویزیونی را به کار گرفتند تا واقعیت را در یمن وارونه نشان دهند.

وی ادامه داد: آنها در پایگاه های اینترنتی خود اینگونه نشان می‌دهند که قصد دارند به مردم یمن کمک کنند این در حالی است که آنان در آنجا مردم را می‌کشند.

صادق‌الشرفی در ادامه بیان داشت: آنها همچنین می‌خواهند مردم یمن را تهدید جلوه دهند در حالی که آل سعود خود خطر واقعی است.

مسئول کمیته‌های مردمی مواجهه با تجاوز عربستان با ابراز تاسف از پایین بودن  سطح پایگاه‌های اینترنتی یمن، در پایان تصریح کرد: رژیم عربستان می‌خواهد در فضای مجازی انقلاب یمن را صرفا انقلاب یک عده شبه نظامی نشان دهد در حالی که این یک انقلاب مردمی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
مردم یمن.مبارزان یمن.شیرزنان.شیرمردان یمن مطمئن باشن دل ملت ایران با آنان است... ماهیگیران باشرف دریاهای اطراف یمن به برادران وخانواهای یمنی کمک کنید.درود خدا بر مبارزان یمنی
آخرین اخبار