کرمان؛

کاهش 80 درصدی جرائم خشن در کهنوج

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از کاهش 80 درصدي جرائم خشن و افزايش 120درصدی کشفيات مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس ، سرهنگ بهرامی صبح امروز در حاشيه نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: اصحاب رسانه چشم بيدار جامعه هستند و نقش آنان در جامعه از ضروری ترين نيازهای يک جامعه هست که مي توانند با بيان مطالب ، مردم را از اتفاقات آگاه كنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: پليس اين شهرستان در اجراي طرح های متعدد به منظور ارتقاء امنيت اجتماعی و با همکاری مردم، توانسته جرايم خشن را به ميزان 80 در صد كاهش دهد.

سرهنگ بهرامی دلیل کاهش آمار جرائم خشن در اين شهرستان را برگزاری و اجرای کلاس های آموزش همگانی ، با حضور کارشناسان انتظامی در مدارس ، مساجد و ساير ادارات عنوان کرد.

وی از کاهش 90درصدی وقوع سوانح رانندگی نیز در معابر درون شهری خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا کنون کشفيات مواد مخدر در اين شهرستان 120 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزايش داشته است.

سرهنگ بهرامی به نقش رسانه ها در ارائه آموزش های لازم راجع به قوانين راهنمايی و رانندگی و فرهنگ ترافيک اشاره و تصریح کرد: کاهش تصادفات جاده ای در شهرستان کهنوج نتيجه تعامل پليس با اصحاب رسانه است.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کاهش ، جرائم خشن ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.