بنیاد ملی بازی های رایانه ای در گیمزکام ۲۰۱۵

گیمزکام از روز پیش به طور رسمی کار خود را در شهر کلن آلمان آغاز کرد و صدها توسعه دهنده کوچک و بزرگ، در پی نمایش آثار خود پا به این نمایشگاه گذاشتند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گیمزکام از روز پیش به طور رسمی کار خود را در شهر کلن آلمان آغاز کرد و صدها توسعه دهنده کوچک و بزرگ، در پی نمایش آثار خود پا به این نمایشگاه گذاشتند.
برخی در صدد فروش و درآمد بیشتر و برخی برای یافتن سرمایه گذاران و ناشرانی بزرگ، نمایشی حیرت انگیز از محصولات خود ارائه می دهند و در این لیست نام بازی سازان ایرانی نیز می درخشد.
بنیاد ملی بازی های رایانه ای در گیمزکام ۲۰۱۵

کریمی قدوسی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای ضمن اعلام حضور این نهاد در بزرگ ترین نمایشگاه عمومی گیم جهان، هدف از مشارکت را برقراری تعامل با ناشران و بازی سازان بزرگ اعلام نمود. گفته شده که در طول این مدت با بسیاری از ناشرین خارجی صحبت شود، بنابراین سفر به آلمان احتمالا بی حاصل نخواهد بود.
علاوه بر ایالات متحده، ژاپن و آلمان که قطب های اصلی برگزار کننده گیمزکام هستند، سازندگان مستقل و غیر مستقل از کشورهایی نظیر، چین، انگلیس، کانادا و ایتالیا نیز در کلن آلمان حاضر اند. تیم بنیاد ملی بازی های رایانه ای تا جمعه ۱۶ مرداد ماه به فعالیت خود در نمایشگاه ادامه می دهد و پس از آن به کشور بازخواهد گشت.

منبع:دیجیاتو

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار