مرگ، پایان بازی مستانه در مهمانی شبانه

یک مرد 30 ساله به طور تصادفی باعث مرگ خود شد .

مرگ، پایان بازی مستانه در مهمانی شبانه
به گزارش خبرنگار حوزه حوادثگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،یک مرد 30 ساله به طور تصادفی باعث مرگ خود شد .

آقای " برندون توماس " 30 ساله اهل " کومرز جورجیا " که در طول بازی "رولت روسی" خوش شانس نبود با شلیک گلوله به سر خود جان خود را از دست داد.

براساس گزارش پلیس، آقای " توماس " روز پنج شنبه با دوستان خود در آپارتمانش واقع در " آربور" یک مهمانی بر پا کرد و پس از نوشیدن مشروبات الکلی به دوستانش اصرار می کند تا بازی رولت روسی را انجام دهند.

این بازی مرگ آور به گونه ای است که در آن یک هفت تیر را با یک گلوله در آن بر روی سر گذاشته و شلیک می کنند .

به گفته دوستان " توماس " او 5 گلوله را از هفت‌تیر خود در آورد و یک گلوله را در آن گذاشت و آماده شلیک کرده سپس به روی سرش گذاشت و به طور ناباورانه همان گلوله از تفنگ شلیک شد و پس از اصابت به گوش " توماس " وارد سرش شد و او در جا جان باخت .

دوستان " توماس " که پس از دیدن آتش گلوله و افتادن توماس بر روی زمین،از ایوان خانه ی او متواری شدند ودر حالی که  برای فرار تلاش می کردند،توسط پلیس دستگیر شدند .

برادر قربانی می گوید که این داستان بازی مرگ بار را باور نمی کند چون او هیچ وقت نامی از این بازی نبرده بود و او ادعا می کند که برادرش را کشته اند و از پلیس در خواست کرد که 4 فردی که دوست قربانی هستند را به عنوان متهم قتل بازداشت کند .

پلیس که در ابتدا این مرگ را یک خودکشی اعلام کرده بود پس از بررسی های بیشتر و بازجویی از شاهدین ماجرا،این مرگ را یک تصادف ناگوار اعلام کرد .

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، بازی ، مرگبار ، غربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار