سرلشکر صفوی :

انتظار از رسانه‌ها، حفظ و تقویت امنیت ملی است

مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: انتظار آحاد ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اصحاب رسانه نگاه فراجناحی به مسائل و فراهم سازی بستر تقویت وحدت و همدلی بین مسئولین و ملت شریف ایران اسلامی است.بی تردید در این راستا و در برهه حساس کنونی ، حفظ و تقویت امنیت ملی ، منافع و مصالح کشور و جلوگیری از تضعیف آنها ، از رسانه ها مورد انتظار است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرلشکر  "رحیم صفوی" ، دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری ، طی پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم

17 ام مرداد ماه ،یادآور شهادت شهید محمد صارمی و یاد آور تلاش و کوشش انسان‌های ارزشمندی است که در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به آحاد مردم میهن عزیزمان ، ایران فعالیت می نمایند.

بی‌شک بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خبرنگاران خستگی ناپذیری است که با انتشار صحیح، دقیق و به موقع اخبار در کنار وظایف سایر نهادهای انقلاب اسلامی ، ایفاء نقش می نمایند.

یقینا اطلاع رسانی صادقانه ، اگاهانه و به موقع و برخورد هوشمندانه با مسائل منطقه ای و تروریسم رسانه ای ، خصوصا در مسائل منطقه ای و واقعیات یمن ، عراق ، سوریه و تقابل با جلوه های جهالت مدرن ، صحنه آزمونی برای اصحاب رسانه می باشد.

امروز انتظار آحاد ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اصحاب رسانه نگاه فراجناحی به مسائل و فراهم سازی بستر تقویت وحدت و همدلی بین مسئولین و ملت شریف ایران اسلامی است.

بی تردید در این راستا و در برهه حساس کنونی ، حفظ و تقویت امنیت ملی ، منافع و مصالح کشور و جلوگیری از تضعیف آنها ، از رسانه ها مورد انتظار است.

در پایان از تلاش تمامی خبرنگاران ورسانه های نوشتاری و تصویری که مجدانه در سنگر اطلاع رسانی فعالیت می کنند تشکر و قدردانی می نمایم و سلامت و موفقیت یکایک این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت دارم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار