اردیبل؛

احداث سد لاستیکی در شمالغرب کشور

فرماندار مشگین شهر گفت: سد «اونار» به عنوان اولین سد لاستیکی استان اردبیل و منطقه شمال غرب کشور در شهرستان مشگین شهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردیبل؛ ابراهیم امامی در بازدید از پروژه های آبرسانی مشگین شهر تصریح کرد: سد لاستیکی قابلیت جایگزینی برخی سد های کوتاه را داشته و به صورت سریع قابلیت اجرا و بهره برداری و حتی تغییر شکل به ویژه در مناطقی که با کمبود آب مواجه اند را دارد.

وی با بیان اینکه به منظور ساماندهی منابع آبی سال گذشته نیازسنجی هایی صورت گرفته است، بیان داشت: مهمترین اقدام این شهرستان که در منطقه بی نظیر بود آمایش آب شرب شهرستان است تا آب شرب را از ذهنیت پروژه محوری خارج سازد.

امامی افزود:در قالب پروژه های در دست اجرا مشکل آب شرب ۶۰ روستا رفع شده است بطوریکه در برخی روستاها با تعمیر و تجهیز و اصلاح وضع موجود و در برخی با احداث منبع جدید مشکلات را حل کردیم.

فرماندار مشگین شهر سه پکیج آبرسانی را شامل مجتمع آبرسانی شهید سلیم زاده، مجتمع قره بیگ لو و بنی هاشم برشمرد و تصریح کرد: در عین حال در نظر داریم نسبت به ارتقا تصفیه خانه مرکز شهرستان از ۲۷۰ لیتر در ثانیه به ۶۷۵ لیتر در ثانیه و ارتقا تصفیه خانه لاهرود را دنبال کنیم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.