ترافیک کاری مانعی برای اکران فیلم های «بن افلک»

اکران «حسابدار» و «تا شب زندگی کن» با بازی «بن افلک» به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از ورایتی: تاریخ اکران «حسابدار» و «تا شب زندگی کن» ، دو فیلم سینمایی «بن افلک» به تعویق افتاد.

کارگردانی «حسابدار» را «گوین اوکانر» بر عهده دارد که در آن «بن افلک» نقش یک حسابدار عالی را بازی میکند که به طور پنهانی آدمکشی حرفه ای است. قرار است «حسابدار» با تاخیری ده ماهه در اکتبر 2016 میلادی به روی پرده سینماها برود.

تاریخ اکران «تا شب زندگی کن» نیز که برگرفته از رمانی گنگستری نوشته «دنیس لهان» است، به زمانی نامشخص در سال 2017 موکول شد.

«افلک» در حال حاضر «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» و «جوخه خودکشی» را به ترتیب برای ماه مارس و آگوست 2016 میلادی آماده اکران دارد.

به تازگی شایعاتی مبنی بر حضور وی به عنوان بازیگر و یا کارگردان در فیلم سینمایی جدید « بتمن» وجود دارد و به احتمال زیاد تاخیر اکران دو فیلم «حسابدار» و «تا شب زندگی کن» نیز به همین دلیل است.

«بن افلک» هنرپیشه، کارگردان و فیلم نامه نویس آمریکایی متولد 1972 میلادی است. وی در سال 2013 برای کارگردانی فیلم «آرگو» برنده جایزه معتبر گلدن گلوب و نیز جایزه بهترین فیلم اکادمی اسکار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
متن خبر غلط املایی دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار