آموزش سومین گروه از یگان ضد داعش توسط آمریکا

یک منبع در پنتاگون خبر داد که آمریکا در حال آموزش سومین گروه از شورشیان برای پیوستن به یگان ضد داعش در سوریه می باشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جام نیوز: نشریه آمریکایی هیل (The Hill) از آموزش سومین گروه شورشیان (بخوانید تروریست!) توسط ایالات متحده برای پیوستن به یگان ضد داعش در سوریه خبر داد. این نشریه نوشت: "پنتاگون در حال آموزش همزمان دو کلاس از آنها می باشد که این نشانه افزایش سرعت بعد از یک شروع متزلزل است."
 
 
هیل به نقل از پت رایدر،  سخنگوی مرکز فرماندهی ایالات متحده نوشت: "ما در حال حاضر دو کلاس را تحت آموزش داریم، و ما شاهد درخواست داوطلبانه نیروهای معارض سوری و منافع قابل توجه هستیم." البته اعضای اولین گروه 54 نفره از شورشیان مستقر شده در سوریه، به گفته پنتاگون توسط گروه جبهه النصره مورد حمله قرار گرفتند.
 
 
هیل نوشت: "گروه اول متحمل کشته شدن یک نفر و اسیر شدن 5 تن دیگر شد. تعدا زیادی از اعضای آن نیز مفقود شده اند که این امر نشان داد این طرح آمریکا با مشکلات جدی مواجه است. رایدر می گوید که هفته قبل چالش های پیش روی استقرار نیروهای جدید سوری را به ما نشان داد ولی باید توجه کرد که موفقیت به یک مبارزه یا یک اتفاق بستگی دارد و ما هنوز در اول راه اجرای این طرح هستیم."
 
 
این نشریه در پایان نوشت: "پنتاگون جزییات این کلاسهای آموزشی را نزد خود نگه داشته تا آنها را از تهدیدات داعش و دیگر گروه های تروریستی حفظ کند. این گروه ها در اردن، ترکیه، عربستان سعودی و قطر در حال آموزش دیدن هستند. پنتاگون امیدوار است که تعداد آموزش دیدگان را تا پایان سال به 3000 و تا ماه مارس بعد به 5000 نفر برساند. وزارت دفاع آمریکا قصد دارد 15000 شورشی را برای عملیات علیه داعش تا سه سال آینده آموزش دهد."

آموزش سومین گروه از یگان ضد داعش توسط آمریکا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
امکان ندارد آآمریکا و سعودی و ترکیه به گروهی ضد داعش کوچکترین کمکی بکنند
آخرین اخبار