کرمان؛

سالانه 18 هزار نفر بر اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست می دهند

جانشين پليس راهنمايي و رانندگي استان كرمان با اشاره به حوادث رانندگی گفت: ترافيك مقوله اي بسيار مهم است و همكاري پليس با سمن ها مي تواند معضلات ترافيكي به طرز چشمگيري را كاهش دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ يوسف نجفي در "نشست تخصصي توسعه، تعامل و توانمند سازي سمن ها" ضمن تاكيد بر موثر بودن فعاليت سازمان هاي مردم نهاد در حوزه اجتماعي، تصريح كرد:فعاليت افراد در سازمان هاي مردم نهاد نشانه احساس مسئوليت آنان در قبال اجتماع و مسائل اجتماعي است.

وي فعاليت سمن ها را بدون چشمداشت مادي و در راستاي كمك به اقشار مختلف جامعه ارزيابي كرد و گفت: آسيب هاي حوزه ترافيك نيز اسيب هاي متعددي است و پليس نيازمند مشاركت سمن ها در كاهش اين دست آسيب ها است.

سرهنگ نجفي به آمار كشته هاي سوانح رانندگي در كشور نيز اشاره كرد و بيان داشت: سالانه 18 هزار نفر در سطح كشور بر اثر سوانح رانندگي جان خود را از دست مي دهند و اين آمار لزوم مشاركت جمعي در كاهش اين آسيب را برجسته مي سازد.

وي اضافه كرد: : ترافيك مقوله اي بسيار مهم است و همكاري پليس با سمن ها مي تواند معضلات ترافيكي به طرز چشمگيري را كاهش دهد.

جانشين پليس راهنمايي و رانندگي استان كرمان در پايان ريشه مسائل ترافيكي را در مسائل فرهنگي دانست و گفت: سازمان بهداشت جهاني پنج توصيه كه مي تواند آمار تصادفات را كاهش دهد اشاره كرده است كه سرعت مطمئنه، بستن كمربند ايمني، استفاده از كلاه ايمني، خوب ديدن و خوب ديده شدن و هوشياري از اين توصيه ها است.


انتهای پیام/ ا
برچسب ها: سالانه ، حوادث ، رانندگی ، جان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.