بزرگترین باند آزار جنسی کودکان در پاکستان معدوم شد

دفتر حمایت از کودکان ایالت پنجاب پاکستان موفق به شناسایی و معدوم‌سازی بزرگترین باند آزار جنسی کودکان شد.

بزرگترین باند آزار جنسی کودکان در پاکستان معدوم شدبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک؛ دفتر حمایت از کودکان ایالت پنجاب پاکستان، بزرگترین باند تهیه فیلم‌های مستهجن و آزار جنسی کودکان را در این کشور معدوم کرد. این باند تبهکار از 25 مرد در سنین 40 سال تشکیل شده بود که کودکان سه روستا را مورد سوء استفاده جنسی قرار داده و فیلم تهیه شده از آنها را در بازار سیاه به فروش می‌رساندند.

280 کودک از این سه روستا در ایالت پنجاب، بارها مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتند. برای مخفی ماندن این عمل جنایتکارانه، خانواده کودکان تهدید به مرگ می‌شدند تا شکایتی به پلیس ارائه ندهند. بسیاری از این خانواده‌ها برای حفظ آبرو مجبور به پرداخت هزاران روپیه باج می‌شدند؛ اما در اغلب موارد پس از پرداخت پول باز هم فیلم مربوط به کودکان آنها در اینترنت منتشر می‌شد. در این فیلمها کودکانی از سن 6 تا 14 سال به چشم می‌خورد. تعدادی از مجرمان در ادارات دولتی و دستگاه قضایی مشغول به کار بودند و با استفاده از نفوذ خود مانع از شکایت والدین کودکان قربانی می‌شدند.

نخستین بار یک مدیر مدرسه راهنمایی متوجه این موضوع شد و پس از درجریان گذاشتن پلیس مورد سوء‌قصد قرار گرفت. وی مجبور به تغییر محل زندگی و حتی استعفا از کار شد؛ اما دست از پیگیری این اقدام جنایتکارانه بر نداشت.
دفتر حمایت از کودکان ایالت پنجاب با کمک نیروهای ناشناس محلی موفق به شناسایی این باند تبهکار شد؛ اما تاکنون فقط 6 نفر از مجرمان دستگیر شده‌اند.

مسکوت ماندن این عمل غیر‌انسانی برای سالهای طولانی موجب حیرت و تاسف مردم ایالت پنجاب شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار