مشهد؛

مشهد اصلی ترین مراکز درمانی کشور

با ارائه خدمات مناسب و با کیفیت در مراکز درمانی مختلف به ویژه در بیمارستان فوق تخصصی رضوی، مشهد به قطب توریسم درمانی کشور تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جواناز مشهد، افسون فضلی نژاد دانشیار قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به جایگاه مشهد در پایتخت معنوی کشور و جزو قطب‌های گردشگری سلامت درکشور، افزود: بیمارستان فوق تخصصی رضوی با ارائه خدمات درمانی مناسب و با کیفیت بالا و جذب بالای بیماران خارجی و گردشگران خارجی سلامت کشورهای مسلمان آسیای میانه و کشور‌های عربی، جزو اصلی‌ترین مراکز درمانی کشور قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی «اکوکاردیوگرافی سه بعدی» در حاشیه هفتمین کنگره قلب وعروق بیمارستان رضوی خاطرنشان کرد: اکوکاردیوگرافی یکی از روش‌های سونوگرافی کاملا بی‌خطر و غیر تهاجمی است، که به بررسی ساختارهای قلبی اعم از وضعیت دریچه‌های قلب و قدرت انقباضی قلب پرداخته می‌شود.

فلوشیپ اکوکاردیوگرافی بیمارستان رضوی گفت: اکوکاردیوگرافی‌ها در فرم‌های سه بعدی و حتی چهاربعدی پیشرفته‌ترین انواع اکو به شمار می‌روند که از این طریق با دقت بالا به برخی اختلالات خاص به ویژه در بیمارانی که دریچه‌ قلب آن‌ها مصنوعی است، می‌پردازیم.

وی با بیان اینکه اکوکاردیوگرافی‌ تکنولوژی جدیدی درحال انجام در بیمارستان رضوی است، تصریح کرد: این روش سه بعد مختلف قلب را بررسی می‌شود و همچنین با دقت بسیار بالایی بیماری تشخیص داده می‌شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.