ساری؛

افتتاح مرکز 256 شماره ای تلفن ثابت در آمل

مرکز 256 شماره ای تلفن ثابت در شهرک کاج امام زاده عبدالله آمل افتتاح شد.

افتتاح مرکز 256 شماره ای تلفن ثابت در آملبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ نماینده مردم آمل در مجلس در مراسم افتتاحیه این مرکز با بیان اینکه برای استفاده از تلفن همراه پولی بابت مکالمات به حساب کشور واریز می شود،گفت:با استفاده از تلفن ثابت تمام پولهای دریافتی در مازندران هزینه شده و ریالی به کشور واریز نمی شود.

یوسفیان ملا با تاکید بر اینکه تمام خدمات ارائه شده به مردم در تاریخ ثبت خواهد شد افزود: امروز مردم از کسانی که درگذشته منشا خیر بودند یاد می کنند و قطعا این خدمت در پیشگاه خداوند گم نمی شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران نی در این مراسم با اشاره به اینکه در مازندران نزدیک به 2 میلیون و100 شماره ثابت وجود دارد گفت:از این تعداد تاکنون 1 میلیون و 600 شماره در حال کار می باشد.

موسوی افزود:در مازندران بیش از 2 میلیون و 400 شماره اعتباری و ثابت در قالب 1600 سایت در حال سرویس دهی می باشد و 114 سایت به نسل سوم تلفن همراه اختصاص دارد که تا پایان سال 94 این تعداد به 276 سایت افزایش پیدا خواهد کرد و 36 سایت مربوط به شهر آمل می باشد.

وی با اشاره به افتتاح مرکز 256 واحدی تلفن ثابت در شهرک کاج تصریح کرد:برای راه اندازی این مرکز تاکنون نیم میلیارد ریال هزینه در برداشته است که تاکنون 50 شماره واگذار شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت:طرح های مخابراتی مازندران و کشور با رکود جدی مواجه است و متاسفانه درآمد مخابرات از طریق تلفن ثابت کاهش پیداکرده و در مازندران بسیار متضرر هستیم.

موسوی با بیان اینکه پول دریافتی از تلفنهای سیار به جیب شرکت سیار واریز می شود که ربطی به مخابرات ندارد افزود:در گذشته یک خط تلفن برای مشترکین 75 هزارتومان فروخته می شد ولی امروز به 53 هزارتومان رسیده و در حقیقت هیچ گونه افزایش قیمت را در مخابرات نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه هر فرد ایرانی دارای 2 گوشی همراه می باشد تصریح کرد:حجم عظیم سرمایه مازندران به خارج از کشور می رود و باید تمام مردم را سوق بطرف تلفن ثابت دهیم که از این طریق با تلفن همراه تماس داشته باشند.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: مرکز ، تلفن ، ثابت ، آمل ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.