باشگاه خبرنگارن گزارش می‌دهد

باراک و بنیامین دست به یقه می‌شوند!

یکی از دستاوردهای دیگری از"برجام" شکاف میان آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "آمریکا و اسرائیل" گاهی این نوکر آن و آن نوکر این، نوکری که هیچگاه کسی فکرش را نمی کرد تمامی داشته باشد.

این رابطه دوستانه به جایی رسیده بود که این دو جانانه از منافع یکدیگر دفاع می‌کردندو در سیاست های خود چشمشان به دهان هم دوخته شده بود، البته طبق آنچه سیاستمداران آمریکایی تاکنون گفته‌اند و بر آن به کرات تاکید کردند منافع اسرائیل برایشان ارجعیت دارد.

باراک و بنیامین دست به یقه می‌شوند!

جنگها و جنایت هایی که تاکنون در خاورمیانه رقم خورده است همگی به دستهای پینه بسته به خون آمریکا و رژیم صهیونیستی است، در جنگ افغانستان و عراق حمایت های جانانه این دو، کاملا مشهود بود و امروزه نیز پروژه داعش با صرف میلیاردها دلار به گونه ای در خاورمیانه در جریان می افتد تا نگاه ها از جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی برداشته شود و به کشتار با آب و تاب گروه های تکفیری منعطف گردد، به همین ترتیب جنایت را با نگاهی مشترک برای خاورمیانه به تصویر می کشند.

باراک و بنیامین دست به یقه می‌شوند!

دیگر این مثل بر کسی پوشیده نیست که هر جا جنایتی اتفاق بیفتد نام آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی میدرخشد و در این امر روش آنها اینگونه است که یکی مستقیما خود را درگیر کرده و دیگری به حمایت همه جانبه می‌پردازد و کار تا انجا پیش می‌رود که میبینیم کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا یکی از شعارهای انتخاباتی خود را حمایت از اسرائیل قرار می‌دهند.

در همین راستا "هیلاری کلینتون" خطاب به حامیان مالی ثروتمند یهودی خود گفت: من برای اسرائیل بهتر از باراک اوباما خواهم بود.

در مقابل ایران نیز این متحدان خونین همراه مواضع مشترکی داشته اند و هردو از تاسیسات هسته ای ایران بیزار، در طول دوازده سال مذاکره نیز شاهد بودیم مذاکره کنندگان آمریکایی بر این موضوع تاکید داشتند که منافع اسرائیل را در مذاکرات در نظر داریم.

این در حالی بود که برای ایران اصلا چنین چیزی مطرح نبود و همه اینها نشان می‌داد که ایالات متحده با نداشتن کوچکترین عزمی مذاکرات را ادامه می دهد و به نوعی دوست داشت زمان بخرد برای مقاصد پنهان خود در پشت این مذاکره تا با اجرای هم زمان نقشه های شوم توسط  اسرائیل که برای منطقه کشیده بودند ، بتواند از این طریق به ایران فشار بیاوردند.

باراک و بنیامین دست به یقه می‌شوند!

در جریان مذاکرات هسته ای کشورمان در دولت جدید با برنامه اقدام مشترک ژنو دیوار تحریم ها ترک برداشت اما این ترک به اینجا ختم نشد بلکه سنگر مشترکی اتحاد آمریکا و اسرائیل نیز برای اولین بار در طول تاریخ دچار ترک شد که نشان می داد"باراک اوباما" از پنجره ای دیگر به مذاکرات هسته ای ایران نگاه می کند.

باراک و بنیامین دست به یقه می‌شوند!

از سوی دیگر با نزدیک شدن به پایان مذاکرات شاهد اختلاف علنی آمریکا و اسرائیل پیرامون مذاکرات هسته ای ایران بودیم اما امروز کار به جایی کشیده شده است که اوباما علنا از دخالت های اسرائیل سخن به میان میاورد در حالی که روزی این دخالت ها نا دیگری برای خود داشت! اکنون قلدرهای سرکش جهان که روزی همه چیز را از یک دریچه نگاه میدیدند امروز به اختلافی قابل تامل رسیدند.

باراک و بنیامین دست به یقه می‌شوند!

باراک اوباما در مصاحبه‌ای تاکید کرد، تاکنون سابقه نداشته یک مقام خارجی به اندازه نتانیاهو در امور آمریکا مداخله کند.

اوباما رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با فرید زکریا، مجری معروف شبکه سی‌ان‌ ان گفت: نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در خصوص جوهره توافق هسته‌ای با ایران دچار اشتباه است.

اوباما به سی‌ان‌ان گفت: به یاد نمی‌آورم که در گذشته یک رهبر خارجی تا این حد که نتانیاهو در این مدت در امور آمریکا مداخله کرده تا جلوی توافق هسته‌ای با ایران را بگیرد، در امور آمریکا مداخله کرده باشد.

فرید زکریا در این مصاحبه از اوباما پرسید آیا مناسب است که رئیس یک دولت خارجی خودش را وارد یک مساله آمریکایی کند، که رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به آن گفت: یک چنین نمونه‌ای را به یاد نمی‌آورم.

اوباما تاکید کرد: اگر در حقیقت استدلال من درست باشد که این توافق بهترین راه برای آنکه ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا نکند است، این چیزی نیست که تنها برای آمریکا خوب باشد بلکه برای اسرائیل بسیار خوب است.

همه این احوالات نشان دهنده دستاورد دیگری از"برجام" است که توانست طی یک اقدام بی سابقه میان امریکا و اسرائیل اختلاف بیاندازد، ان هم به گونه ای که رئیس جمهور آمریکا صراحتا از دخالت این رژیم سخن به میان بیاورد،  زنگ خطر دست به یقه شدن "باراک" و "بنیامین" به صدا در امده است.

گزارش از هدیه آقاپور

انتهای پیام/

برچسب ها: باراک ، بی بی ، ایران ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
ملت ایران اونقدر بصیرت دارند که متوجه این جنگ زرگری ها بشن ما تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون دست از ولایت بر نمی داریم و با تمام وجود فریاد می زنیم مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۳:۱۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
درهرحال، ملت ایران اگرمی خواهد راه پیشرفت را تمام وکامل نماید، فقط باید به خودش متکی باشد. ایرانی هیچ چیزی کم ازدیگران ندارد، منابع خدادادی و نیروی انسانی و دانشمندان خوبی هم دارد، واقعا نباید گول این مذاکرات را خورد، به نتیجه مذاکرات اصلا کاری نداریم، فقط این را خوب می دانیم که امریکا و غرب دست ازدشمنی با ما برنمی دارند، مواظب باشیم، هرچه نیرو داریم درراه تولید و صادرات صرف کنیم.
-
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
اخر و عاقبتشون همینه ظلم ماندگار نیست خداوند تو قران میفبرمایند
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۵:۰۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
اینا همش فیلمشونه ، به قول معروف همون جنگ زرگری،ملت بزرگ ایران تحت تاثیر هیچ کدوم ازای فیلما نیست،ما براساس منافع ملی کشورمان تصمیم میگیریم،پس این احمقای کودک کش آمریکایی واسراییل بشینن سرجاشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
دوتا آدم بی فرهنگ بی شخصیت
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۵۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
چه جالب میشه خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
بابا
۱۲:۳۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
نه اوباما خوبه نه نتانیاهو لعنت به هر دوتاشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
همه ی این کارا وحرفا واسه گول زدن یه عده ساده لوح واز دنیا بی خبره کدوم بد بختی باور میکنه اختلاف بین این دوتا جنا یتکار و شیطان صفت و یا همان شیطان بزرگ و. مرگ بر آمریکا واسراییل خونخوار خدا انشاالله ریشه ی استکبار وخشک کنه آمین یا رب العا لمین
Germany
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
یادمون نره که باراک اوباما دیگه مدت ریاست جمهوریش تمام شده و نوکر بهتری جایگزینش میشه...از طرفی اینا خیلی وقت ها برای فریب اذهان عمومی سیاه نمایی هم میکنن پس حواسمون باشه سیاه نشیم!
Iran (Islamic Republic of)
محمد گنجی
۱۰:۴۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۴۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
خیلی باید ساده اندیش باشیم که فکر کنیم این لفاظی های بین آمریکا و اسراییل واقعی باشه؟؟؟
دولت مردان آمریکایی همگی نوکر صهیونیستها هستن و فقط شدت این نوکری توی اونها فرق میکنه
هیچ نوکری نمیتونه در برابر اربابش گردن کشی کنه جز اینکه اربابش بهش دستور داده باشه که برای عوام فریبی این کارو بکنه
تمامی این اختلافات بین اونها ساختگی و الکیه و مثلا میخوان بگن اونا خوب هستن و صهیونیستا بد تا اینجوری بتونن یه امتیازی چیزی بگیرن
بهتره ساده نباشیم و فریب این مکاریها و لفاظی ها رو نخوریم
آمریکا و صهیونیست دشمنان قسم خورده ملت و دولت ایران هستن و اون عده ای که فکر میکنن اونها فقط با دولت ایران مشکل دارن خیلی ساده نگر و عوام هستن
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۰۹:۴۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
اینا همه خیمه شب بازیه. یه برنامه اساسی دارن واسه ایران و خاورمیانهد و دارن گام به گام پیش میرن و این مسائل اختلاف هم فیلمشونه.
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۹:۳۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
مگه میشه ؟؟؟؟
مگه داریم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۰۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
حالا که شده!
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۰۹:۱۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
دل خوش نکنید به اینکه با هم دست به یقه بشوند .من فکر میکنم این به ظاهر اختلاف نظر هاشون یک سیاه بازی هست.و هردو به این که این توافق به نغع خود اسراییل و آمریکا هست کامل مطلع هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
اینا چه با هم باشن چه دور ازهم به هر حال هر کدوم از اونها به وظیفه اش در قبال نابود کردن نسل بشر به خوبی انجام خواهد داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
اینا دعواشون زرگری اه....
Iran (Islamic Republic of)
امين
۰۸:۲۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
منافع اسرائیل برایشان ارجعیت دارد؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار