کرمان؛

برگزاری چهارمسابقه بین المللی رالی کویر در کرمان

یکی از شرکت های عضو جامعه تور گردانان ایران 4مسابقه برتر در کویر لوت برگزار می کند بیس حرکت ماشین ها کویر لوت در کرمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ابراهیم پور فرج در مراسم شب گردشگری کرمان که در سالن اجلاس برج میلاد تهران برگزار شد گفت: در صورتی که برای برگزاری این مسابقه بزرگ همکاری خوبی بین سازمانها ونهادها ایجاد شود سال آینده تعداد این مسابقات بیشتر می شود ورالی بین المللی زیبایی را در کویر کرمان خواهیم داشت.

وی افزود: یکی از شرکت های عضو جامعه تور گردانان ایران 4مسابقه برتر در کویر لوت برگزار می کند بیس حرکت ماشین ها کویر لوت در کرمان است سال قبل این مسابقه در فرانسه برگزار شده بود.

وی یکی از مشکلات ورود گردشگر به کرمان راکمبود هتل و زیرساختها دانست وافزود: تصور می شود با اراده میراث فرهنگی بتوانیم در کمترین زمان این مشکل را حل کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ای در هتل هما تهران گفت:تاپایان 2016تمام هتل های ما در مسیرهای گردشگری پرشده و متاسفانه خیلی از تقاضاها را نمی توانیم پاسخ دهیم.

وی با مثبت دانستن نقش تفاهم ایجاد شده در بحث هسته ای گفت: در دو سال اخیر تقاضا برای بازدید از ایران وبه ویژه استان کرمان بسیار بالا رفته است.

وی به راه اندازی قطارهای مسافربری از کشورهای اروپایی به مقصد ایران اشاره کرد وگفت:این قطارها که از سال قبل وعمدتا از مجارستان راه اندازی شدبا حضور گردشگران مختلف اروپایی ایجاد می شودو یکی از مقاصد مهم آنها کرمان است که اغلب گردشگران درخواست دیدن از این استان را دارند.

رئیس جامعه تورگردانان ایران تصریح کرد: هم اکنون نیز چند تور بزرگ اروپایی در حال بازدید از استان کرمان وبم هستند.

پورفرج به راه اندازی قطار گردشگری دانشگاه هاروارد آمریکا اشاره کرد وگفت: اغلب این اساتید ودانشجویان برای دیدن تاریخ ومعماری استانهایی نظیر کرمان به ایران می آیند.

وی خواستار همکاری استانداری و میراث فرهنگی کرمان برای توسعه زیرساخت هایی نظیر هتل در کرمان شد تا بیش از گذشته شاهد حضور گردشگران در این استان باشیم.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: مسابقه ، رالی ، کویر ، لوت ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.