مشهد؛

کارآفرینی برای 950 نفر در جایگاه های سوخت خراسان رضوی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی از اشتغال بکار 950 نفر در جایگاه های خراسان رضوی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد مهدی قرائی در نخستین دوره آموزشی اپراتوری جایگاههای CNG در منطقه خراسان رضوی با بیان اینکه این منطقه با 127 جایگاه CNG برای بیش از 950 نفر کار آفرینی کرده است؛ اظهار کرد: با وجود منابع غنی گاز و لزوم گسترش جایگاه های CNG شاهد توسعه جایگاه ها در مدت زمان کوتاهی بوده ایم.

وی در خصوص برگزاری این دوره آموزشی گفت: این دوره آموزشی با حضور مدیر کل فنی وحرفه ای استان خراسان رضوی برای اپراتورهای جایگاه های CNG در محل انبار شهید بیخوش مشهد برگزارشد و اغلب افراد آموزش های لازم را برای حضور در جایگاه ها گذرانده اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی ادامه داد: با وجود ریسک پذیری بالای این جایگاه ها به علت وجود تاسیسات پر خطر و نیاز به اهمیت افزایش ضریب ایمنی در جایگاهها, ضرورت مهارت آموزی کارکنان این جایگاه ها در راستای کاهش ریسک ها ی بالقوه موجود وکاهش خسارات جانی و مالی امری لازم و ضروری است.

مدیر کل سازمان فنی وحرفه ای استان خراسان رضوی نیز با اشاره به لزوم تداوم این آموزش ها اظهار کرد: مدیران شرکت کننده آموزش ها را به اپراتورها و نفرات میدانی وپای کار منتقل کرده اما از این دوره به بعد آموزش های کاربردی وخاص به طور مستقیم به اپراتورهای جایگاه ها داده خواهد شد.

در پایان دوره تئوری ،30 نفر از اپراتورهای جایگاه های CNG برای گذراندن دوره 15 روزه عملی توسط کارشناسان سازمان فنی و حرفه ای برگزیده شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.