جدیدترین فیلم حماسه پارسا نیمه شهریور به پیش‌تولید می‌رود

حماسه پارسا کارگردان فیلم «چهارشنبه خون به پا می‌شود» از جدیدترین ساخته سینمایی خود خبر داد.

حماسه پارسا کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین فعالیت سینمایی‌اش گفت: ساخت فیلمی خاص با موضوع جذابی را در دستور کار دارم. موضوع فیلم از این قرار است که نسل‌هایی زنده ماندند و دنبال فهمیدن این موضوع هستند که آیا نسل‌های دیگری زنده هستند یا نه؟ و در واقع موقعیت انسان‌های زمان خاصی را بررسی می‌کند که پی می‌برند می‌توانند تاریخ را بسازند.

وی افزود: این فیلم که تا به امروز نامی برای آن انتخاب نکردیم، از لحاظ ساخت بسیار دشوار است و به ظاهر و بعد از خواندن فیلمنامه این فکر به ذهن می‌رسد که باید روی جلوه‌های ویژه زیاد کار شود اما در واقع مانند فیلم‌های آمریکایی بر روی جلوه‌های ویژه فوکوس نخواهد کرد.

وی ادامه داد: لوکیشن‌های فیلم در کرمان، یزد، اصفهان و تهران است و بخشی از فیلمبرداری که در دریا اتفاق می‌افتد یا کیش است و یا دبی که هنوز در انتخاب آن به نتیجه قطعی دست پیدا نکردیم.

پارسا بیان کرد: این فیلم 11 بازیگر اصلی دارد و با برخی از بازیگران صحبت شده اما به جهت نبستن قرارداد ترجیح می‌دهم نامی از آن‌ها برده نشود.

این کارگردان در خصوص حضور این فیلم در جشنواره سی‌و‌چهارم فیلم فجر گفت: فکر نمی‌کنم فیلم به جشنواره فجر برسد؛ چون نیمه دوم شهریور پیش‌تولید فیلم تازه آغاز می‌شود و سختی کار به نحوی است که تولید آن به طول می‌انجامد.

گفتنی است؛ «چهارشنبه خون به پا می‌شود» اولین ساخته بلند سینمایی حماسه پارساست که تا چند روز دیگر اکران می‌شود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار