«عصر بخیر تهران» و آینه‌ای که وجدان را بیدار می‌کند

برنامه‌ «عصر بخیر تهران» با رویکردی جدید در دو بخش نمایشی، ‌آینه پیامدهای اخلاقی و رفتاری شهری است.

انیسه سمیع‌پور تهیه‌کننده رادیو تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جهت‌گیری جدید برنامه «عصر بخیر تهران» گفت: «عصر بخیر تهران» هر روز با یک پیام اخلاقی پیرامون اخلاق‌های اجتماعی و شهری در قالب طنز و بافت نمایشی  روی آنتن می‌رود.

وی ادامه داد:‌ برنامه‌ «عصر بخیر تهران» مشتمل به آیتم‌های نمایشی، اطلاع‌رسانی و دو بخش گزارش میدانی است.

سمیع‌پور در خصوص دو بخش نمایشی برنامه «عصر بخیر تهران» عنوان کرد: بخش نمایشی با عنوان «شیش و بش» پخش می‌شود که با تمرکز به حوزه روانی‌شناسی و جامعه شناسی گره‌های ذهنی مجری بازیگر برنامه به صورت طنز بیان می‌شود. در این بخش مجری بازیگر با آینه گفتگو می‌کند و آینه هم وجدان فرد را بیدار می‌کند.

وی ادامه داد: در قسمت دیگر  با نمایش خانگی که با بگو مگوهای طنز‌آمیز دو زوج جوان روبرو می‌شویم.

این تهیه‌کننده پیرامون انتخاب موضوعات برنامه بیان کرد: یک کلمه طنز‌آمیز،‌ حقوق همسایه‌داری و مسائل شهر تهران و شخصیت‌های تهرانی در قالب یک برنامه عصر گاهی با ریتمی شاد پخش می‌شود.

سمیع‌پور اظهار داشت: من به عنوان عنصری جدید در رادیو تهران مشغول به کار شدم و قبلاً در شبکه‌های رادیو نمایش برنامه «استریو هشت» و با رادیو «صدای آشنا» همکاری داشتم.

گفتنی است؛ «عصر یخبندان تهران» به گویندگی: ساحل کریمی، بهرام سروری‌نژاد،‌ نویسندگی: مریم روزبهانی، هماهنگی: سیمین بلوری و پاکزادیان و تهیه‌کنندگی انیسه سمیع‌پور عصرها از ساعت 16 تا 17 بر موج صدای پایتخت روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار