کرمان؛

پیکر پاک و مطهر شهید مهدی عبدالله زاده به خاک زرند آرامش داد

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم تشییع جنازه پیکر پاک و مطهر شهید مهدی عبدالله زاده بر دوش مردم شهید پرور و قدر شناس شهرستان زرند با شکوه خاصی برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ در نخستین ساعات صبح امروز سه شنبه مردم شهید پرور و قدرشناس با حضور در میدان 7 تیر به استقبال این شهید غواص امدند عطر حضور این شهید خط شکن فضای شهرستان زرند را عطر اگین و روحانی کرد.

پیکر پاک این شهید سرافراز با حضور حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه ،حبیب الله خنجری فرماندار ،نیروهای نظامی و انتظامی ،مسئولین اجرایی و قضایی ،در میان انبوه مردم خداجوی و ولایتمدار از محل میدان 7 تیر تا خیابان شهید بهشتی تشییع شد. و شرکت کنندگان با سردادن دهها شعار انقلابی بار دیگر با ارمانهای والای امام راحل(ره) ، مقام معظم رهبری ،و شهرای گرانقدر تجدید پیمان کردند. در ادامه پیکر شهید عبدالله زاده ارای مراسم تدفین به گلزار شهدا زرند انتقال یافت. مسیر تشییع جنازه مملو از جمعیت بود.

شمار زیادی از شرکت‌کنندگان از ساعتها قبل در میدان 7 تیر به انتظار استقبال از پیکرشهید غواص شناسایی شده بودند که پس ازگذشت 29 سال به آغوش وطن و خانواده خود بازگشته است

حضور قشرهای مختلف مردم بویژه جوانان در میان انبوه جمعیت مشتاق و عزادار از جلوه های زیبای این مراسم معنوی بود.این مراسم با برنامه مداحی و عزاداری همراه بود.

شهید مهدی عبدالله زاده متولد سوم خرداد 43 (بسیجی) گردان 411 لشکر 41 ثارالله که در تاریخ چهارم دیماه 65 در عملیات کربلای 4 در جزیره ام الرضا به درجه رفیع شهادت نائل شده است که پس از 29 سال هویت این شهید گرانقدر مشخص شده و امروز به اغوش زادگاه خود باز گشت.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.