اینستاگردی باشگاه خبرنگاران؛

پست اینستاگرامی عراقچی از نقش صدا و سیما در مذاکرات

عضو ارشد مذاکرات هسته ای ایران در پست اینستاگرامی خود از برکات مذاکرات هسته ای در بینش سیاسی جامه گفت.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید عباس عراقچی در اخرین پست اینستاگرام خود از نقش موثر کمیسیون امنیت ملی و صدا و سیما در روند بحث های سازنده بین منتقدان و موافقان مذاکرات هسته ای گفت و در این پست نوشت:
"يكي از بركات مذاكرات هسته اي، و بحث هايي كه در موافقت و مخالفت صورت گرفت، رشد و ارتقاي بينش سياسي در جامعه بوده است. پخش مذاكرات در كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي توسط صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران بسيار مفيد است. چه بسا پخش زنده حتي مفيدتر هم باشد."
پست اینستاگرامی عراقچی از نقش صدا و سیما در مذاکرات

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۴۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
حرف به جایی زده آقای عراقچی . من خودم به عنوان یک جوان پیگیر مسائل کشور ، امروز که جلسۀ چهارم بحث ها و پرسشهای اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و پاسخهای آقای عراقچی را از شبکه خبر تلویزیون تماشا می کردم ، دقیقا" همین نکته به نظرم رسید :
اینکه با برگزاری این جلسات و پخش آن از تلویزیون ، عموم مردم با پیگیری و مشاهدۀ بحث هایی که در جلسات پیش می آید و نکته های جالبی که نمایندگان مطرح می کنند ، دید عمیق و دقیقی نسبت به مسائل ملی و امنیت ملی و مسائل حقوق بین الملل و وطن دوستی پیدا می کنند .
و احساس تعلق بیشتری به میهن خویش می یابند .
آخرین اخبار