تبریک دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به شمسایی

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا قهرمانی نماینده ایران در رقابتهای جام باشگاه های فوتسال آسیا 2015 را تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال برگزاری رقابتهای جام باشگاه های فوتسال آسیا 2015 در استان اصفهان، ویندزور جان- دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای گفت: جا دارد تا از این فرصت استفاده کرده و به تیم های تأسیسات دریایی (ایران)، القادسیا (کویت) و تای سون نام (ویتنام) به خاطر کسب جایگاه های اول تا سوم رقابتهای جام باشگاه های فوتسال آسیا و توجه ویژه شان به این رشته ورزشی تبریک بگویم.

وی در ادامه تأکید کرد: صمیمانه از توجه و تعهد شما به فوتسال تشکر و قدردانی می کنم. موفقیت در رقابتهای قهرمانی نشان از اقدام مشترک و حرفه ای باشگاه های شرکت کننده است.

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نامه نیز به وحید شمسایی که به عنوان بیشترین گلزن و بهترین بازیکن این رقابتها شناخته شده و همچنین تیم تای سون نام (ویتنام) که جایزه بازی جوانمردانه این رقابتها را کسب کرده است، صمیمانه تبریک گفته و در پایان افزوده است: امیدوارم در عرصه توسعه فوتسال در سطح کشورتان موفقیت های بیشتری کسب کنید.

وی همچنین در نامه ای جداگانه با تبریک به همتای ایرانی(علیرضا اسدی) نوشت: من از طرف رئیس و کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران و هیأت فوتبال استان اصفهان، میزبانی و سازماندهی موفق مرحله نهایی رقابتهای جام باشگاه های فوتسال آسیا 2015 را تبریک می گویم.

وی در ادامه گفت: بدون شک این موفقیت برگرفته از تعهد، پشتکار و زحمات بی وقفه شما در برگزاری رقابتهای سطح بالا است. همچنین از کمیته سازماندهی محلی به خاطر میزبانی بسیار خوب از نمایندگان کنفدارسیون فوتبال آسیا و باشگاه های حاضر در این رقابتها صمیمانه تشکر می کنم.

ویندزور جان در پایان افزود: امیدوارم موفقیت در برگزاری مرحله نهایی رقابتهای جام باشگاه های فوتسال آسیا 2015 عاملی برای کسب امتیاز میزبانی دیگر مسابقات بوده و مطمئن هستم فوتسال در ایران در حال فتح قله های جدید و مرتفع تر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار