حمله هکرهای ناشناس به ده‌ها سایت رژیم صهیونیستی

گروهی از هکرهای ناشناس در اعتراض به آزادی مظنونان حمله به یک منزل فلسطینی، ده‌ها وب‌سایت رسمی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

به گزارش سرویس بین لملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی‌وی، گروه گمنام هکتیویست در اعتراض به آزادی مظنونان حمله به یک منزل فلسطینی که سبب مرگ یک نوزاد و پدرش شد، ده‌ها وب‌سایت رسمی رژیم اسرائیل را هک کردند.

پایگاه خبری «میدل ایست آی»  گزارش داد: در این حمله حدود 54 وب‌سایت اسرائیلی از جمله تارنمای دفتر نخست‌وزیری، ارتش اسرائیل، وزارت‌خانه‌های خارجه و دارایی از دسترس خارج شدند و یا ساعتها با اختلال فنی رو به رو بودند.

در پی این حمله، گروه مزبور اعلام کرد که حمله آنان در پاسخ به رژیم مجرمی است که تصمیم گرفته مظنونان آتش‌سوزی را آزاد کند.

در پیامی که گروه گمنام هکتیویست پس از این حمله منتشر کرده است، آمده: «از آنجایی که صدای این نوزاد فلسطینی شنیده نشد و سکوت ستمکارانۀ جهان در همه جا طنین افکن بود، از آن‌جایی که ما تصمیم گرفتیم صدا و منعکس کنندۀ رنج این نوزاد باشیم و از آن‌جا که اسرائیل  جنایتکار تصمیم گرفت که شهرک‌نشینان افراطی را که این نوزاد را سوزاندند، به کیفر خود نرساند، ما تصمیم به انجام این عملیات گرفتیم.»

تل‌آویو دوشنبه همه افرادی را که در ارتباط با آتش زدن منزل یک فلسطینی در روستای دوما در کرانه باختری بازداشت کرده بود، آزاد کرد.

در این حادثه، که نهم مرداد روی داد، یک نوزاد 18 ماهۀ فلسطینی به نام«علی سعد دوابشه» درآتش سوخت و پدرش نیز هفتۀ گذشته بر اثر شدت جراحات جان سپرد. گفته می شود مادر این کودک نیز به مرگ مغزی دچار شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار