مهاباد؛

تجلیل از2 والیبالیست مهابادی حاضر در رقابت های والیبال قهرمانی آسیا

امروز در مراسمی از فرهاد پیروت پور و آکو کریمی 2 نماینده ی مهابادی حاضر در هجدهمین دوره ی رقابت های والیبال قهرمانی آسیا ، تجلیل شد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از مهاباد ، در این مراسم که در اداره ی ورزش و جوانان برگزار شد ، کتانی فرماندار مهاباد گفت : این شهرستان در حال حاضر با درخشش ورزشکارانش در عرصه های ملی و بین المللی به یک قطب ورزشی در استان آذربایجان غربی تبدیل شده است.

فرهاد پیروت پور ملی پوش مهابادی هم که در هجدهمین دوره ی رقابت های قهرمانی مردان آسیا حضوری درخشان داشت گفت : این رقابت ها در سطح بالایی برگزار شد و همه ی تیم ها با نفرات اصلی حضور داشتند.

وی همچنین در خصوص برنامه ی آینده اش برای حضور در رقابتهای لیگ برتر والیبال اضافه کرد:هرچند از تیم های لیگ برتر پیشنهادات خوبی دارد اما به احتمال زیاد امسال هم با تیم شهرداری ارومیه در رقابت های لیگ برتر حضور خواهد داشت.

فرهاد پیروت پور والیبالیست ملی پوش مهابادی در هجدهمین دوره ی رقابت های والیبال قهرمانی آسیا ، عنوان " امتیاز آورترین و بهترین بازیکن " این رقابت ها را کسب کرد.

آکو کریمی هم ، دیگر نماینده ی مهابادی در این رقابت ها بود.

وی در این رقابت ها در 12 بازی به عنوان منشی و داور خط نگهدار حضور داشت که در نهایت توانست عملکرد خوبی از خود ارائه دهد .

گفتنی است تیم والیبال مقاومت فرمانداری مهاباد هم پارسال در رقابت های لیگ دسته یک کشوری حضوری قدرتمند داشت.

حسن زاده رئیس هیئت والیبال مهاباد ، حمایت همه جانبه از این تیم را برای صعود به لیگ برتر یکی از برنامه های امسال این هیأت عنوان کرد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.