فرمانده پایگاه شهید بابایی:

آثار معنوی شهدا در جامعه امروز هم محسوس است

امیر روزخوش گفت: شهدا در جامعه امروز ما تاثیرگذارند و آثار معنوی آن بزرگواران را همواره در میان خود احساس می کنیم.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛‌ امیر روزخوش گفت: شهدا در جامعه امروز ما تاثیرگذارند و آثار معنوی آن بزرگواران را همواره در میان خود احساس می کنیم.
سرتیپ دوم خلبان روزخوش  فرمانده پایگاه شهید بابایی به همراه حجت الاسلام و المسلمین رشیدی رییس عقیدتی سیاسی و دیگر مسئولین این پایگاه در جمع خانواده شهیدان نصیر پور و حلاجی از شهدای  نیروی هوایی ارتش در اصفهان حضور یافتند.

فرمانده پایگاه شهید بابایی در این دیدارها، ضمن بزرگداشت مقام شهیدان هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز نیروی هوایی نه تنها از مرزهای کشور حراست می کند بلکه با آموزش جوانان،  سعی دارد روحیه ایستادگی و رشادت را در بین آینده سازان  این میهن اسلامی تقویت کند.

وی ادامه داد:  روحیه ایستادگی و رشادت، همان روحیه ای است که شهیدان میهن عزیزمان از جمله شهید نصیرپور و شهید حلاجی  به مدد آن از وطن،  ملت و مرزهای این کشور اسلامی دفاع کرده و به مقام شهادت نائل آمدند.

امیر روزخوش در ادامه افزود: شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی اسوه های رشادت، صبر و مقاوت هستند، که با شهامت و دلاوری سینه های مردانه خود را در مقابل گلوله های دشمن سپر کردند تا این کشور در دست متجاوز قرار نگیرد.

وی اظهار داشت: شهدا سرمایه های نظام مقدس هستند و ما به این شهدا افتخار می کنیم و انشاءالله راه آن ها را ادامه خواهیم داد.

در پایان این دیدارها با اهداء  لوح یادبود و هدایایی  از خانواده معظم این دو شهید بزرگوار تجلیل شد.
انتهای پیام///
برچسب ها: نیروی هوایی ، ارتش ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار