بازداشت مرد انگلیسی به خاطر شارژ تلفن همراه

یک مرد انگلیسی به جرم شارژ کردن تلفن همراه هوشمند خود با پریز برق موجود در قطار بین شهری در این کشور بازداشت شده و با جریمه پلیس روبرو شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رابین لی یک هنرمند ۴۵ ساله انگلیسی است که به صورت منظم برای رفتن به محل کار و حضور در محل زندگی خود مجبور به استفاده از این قطارها بوده است ولی او چند روز پیش بنا به دلیلی، توسط پلیس دستگیر شده و با جریمه روبرو شده است.

به نظر می‌رسد که این پریزها دارای توان خروجی کافی برای شارژ دستگاه‌ها هستند ولی استفاده از آنها بر روی ساختار کلی برق قطار، بار اضافه ایجاد خواهد کرد.




نکته دیگر نیز این است که در بسیاری از کشورهای جهان و حتی در بسیاری از خطوط متروی فعال در انگلستان نیز استفاده از این پریزها بلامانع است ولی به نظر می‌رسد که هنوز مشکلات فرهنگی در استفاده از فناوری‌های همراه برای بسیاری از انسان‌ها دردسرساز باقی خواهد ماند و هنوز زمان زیادی تا تصویب قوانینی جامع درباره مکان و چگونگی استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها باقی مانده است که مسلما می‌توان آن را از وظایف مهم مسئولان مربوطه به حساب آورد.

منبع:ایتنا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.